Lidt fra hverdagen

Jeg har ikke været så meget online de sidste dage, men nyder det gode vejr og de dejlige dyr i Casa Sacala. Lige lidt nye billeder af de 4 benede skønheder.

Først min Dellemus, tænk hun snart fylder 1 år :hjerte:

Her skælder hun vist lidt ud, men stadig dejlig :hjerte:

Så er der min smukke Bubbles, han er gået i fæld, men jeg elsker bare den milde knægt og syntes han er utrolig smuk :inlove:

Og til sidst hundene, Eva vores dejlige muskebundt og sønnikes chihuahua Nala, som man ser holde de af hinanden:ok:

Her sover tøserne så sammen :inlove:

MVH
Gitte

Skønne billeder :slight_smile:

Åh, dejlige billeder! :):ok:

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg må have mig en fladsnude en dag.
… det bliver så nok en EXO, for med to MCO-agtige/bastard/semi-langhårs drenge, har jeg fået mere end nok af pelspleje, hehe. :tihi:

Men ja, skønne billeder af skønne dyr!

Dejlige misser, men billedet af lille vuf på store vuf, det er da bare herligt.
Knus Elin

Skønne foto af dejlige dyr :hjerte:
Jeg vidste slet ikke at du også havde fået chihuahua :slight_smile: De er så skønne de små hunde :smiley:

Nej Liseth, det er sønnike der har fået chihuahua, men jeg får jo lov at nyde hende hele dagen :slight_smile:

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;596212]Nej Liseth, det er sønnike der har fået chihuahua, men jeg får jo lov at nyde hende hele dagen :slight_smile:

MVH
Gitte[/QUOTE]

Det kan da ikke være så længe siden han har fået den så?
Det er ikke en hvalp vel?

Det her billede er da bare for skægt :klapper:

Skønne katte :hjerte:

Nala er 5 mdr nu og vi fik hende kort tid efter vi mistede Kenzo, så har haft hende i snart små 2 mdr. Lige pt. består hans fornemste opgave med renlighedstræning og det går rigtig godt, ellers så hygger de sig med leg i have, hundeleg med andre små hunde om tirsdagen m.m . Men hold op hun er en lille krudtugle, der er fart over feltet med hende ss Men jeg er jo heldig og må lege “reserve” når han er skole ss

MVH
Gitte

Hvor er de herlige allesammen - også hundene. Jeg er ikke selv så vild med de der store robuste hunde, men din/jeres ser da rigtig venlig ud.
:wehuu: :wehuu::wehuu:

Kommer Hr. Bubbles og Dellen til udstillingen i Haderslev??

Nala fylder 6 mdr. her d. 23 . Hun flyttede ind kort tid efter vi mistede Kenzo. Hun er opvokset ved en skolekammerat til Thomas, så han har fulgt hende fra fødselen, men planen var de skulle beholde hende selv, men pga. en lille fejl besluttede de at sælge hende. Hun har været her i snart små 2 mdr og er bare en rigtig fræk lille trold. Hun er altid i godt humør og med krudt i rumpen. Men hun elsker de andre dyr og især når han er til hundeleg med hende om tirsdagen, hvor der er andre små hunderacer, så slår hun sig løs

MVH
Gitte

[QUOTE=Maibrit;596511]Hvor er de herlige allesammen - også hundene. Jeg er ikke selv så vild med de der store robuste hunde, men din/jeres ser da rigtig venlig ud.
:wehuu: :wehuu::wehuu:

Kommer Hr. Bubbles og Dellen til udstillingen i Haderslev??[/QUOTE]

Eva er rigtig venlig, dette overfor både mennesker og dyr hun møder. Planen var begge fladsnuder skulle med på udstillingen, men har lige afmeldt Bubbles da han er i fæld, men Dellepigen kommer begge dage :slight_smile:

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;596512]Nala fylder 6 mdr. her d. 23 . Hun flyttede ind kort tid efter vi mistede Kenzo. Hun er opvokset ved en skolekammerat til Thomas, så han har fulgt hende fra fødselen, men planen var de skulle beholde hende selv, men pga. en lille fejl besluttede de at sælge hende. Hun har været her i snart små 2 mdr og er bare en rigtig fræk lille trold. Hun er altid i godt humør og med krudt i rumpen. Men hun elsker de andre dyr og især når han er til hundeleg med hende om tirsdagen, hvor der er andre små hunderacer, så slår hun sig løs

MVH
Gitte[/QUOTE]

Hun er rigtig sød.
Hvor er det dejligt at din søn har lyst til en lille vovse, de er bare så skønne, jeg eeeelllsker vores små bøller.
Hun ved vel heller ikke som vores at hun er lille, her da kan de bare tryne kattene så jeg må have fat i dem sommetider :tihi:
Hun er choko…er hun ikke?

Jo hun er choko, er vild med hende farve. Ja, Thomas er rigtig stolt af hende og ikke mindst at han selv har betalt hende, dyrlæge regninger står vi dog for. Nala mener jo selv at hun er kæmpe stor, ikke mindst når hun er i snor og har Eva (den anden hund) ved sin side, så skælder og smelder hun på andre, men er snoren af, så er hun den blideste trold. Men hun elsker og lege fræs med Primula og Bubbles, dog støler hun gerne deres legeting og gemmer i sin seng for så at vogte over dem, men tja de er lige glade og finder bare noget andet. ss

MVH
Gitte

De ser dejlige ud allesammen. Og der er altså altid noget sjovt ved at se to så forskellige hunde putte sammen. :slight_smile:

Er også helt vild med nr2 billede af dellen, hun er bare en dejlig misser. :hjerte: