Lidt fra Kalle i dag

Jeg gik en tur med kameraet i dag og fik taget lidt foto af hvad Kalle render rundt og laver…
Det er jo noget med at drille de store…bide og rive mig i hænderne…rode i dejlige vandpytter osv…der er altid gang i ham :høhø:

Nej pjat, Kalle er faktisk en rigtig go’dreng som også er meget kærlig…meeeen han kan godt lide at der sker noget :høhø:

Og så har han næsten smidt den røde dragt han havde som lille, der en kun en lille smule tilbage på bagkroppen :slight_smile:

Hvor er han bare super dejlig, det er alle din ekatte nu - men han må være en af farvoriterne, mums en dejlig knægt

MVH
Gitte

Ja, nu du siger det. Jeg synes ellers ikke det er så længe siden, det var ret fremtrædende på nogle billeder. F.eks. disse fra 15. juni.

Men herlig er han jo - også som ex-tortie…:smiley:

Dejlige billeder af dejlige frække katte :høhø: og hvor er han lækker ham Kalle:hjerte:

Han er blevet en rigtig fin mis efterhånden. Eller - sikke noget pjat, det har han jo hele tiden været :høhø: Men du ved, hvad jeg mener. Flotte farver.

Og så har han jo stadig sit usædvanligt frække lille ansigt. Hvad er det, der gør, at han er så speciel? Er det ørerne? Eller den hvide blis? Eller har han lidt specielle øjne også? Farve/form?

[QUOTE=galath;623131]Han er blevet en rigtig fin mis efterhånden. Eller - sikke noget pjat, det har han jo hele tiden været :høhø: Men du ved, hvad jeg mener. Flotte farver.

Og så har han jo stadig sit usædvanligt frække lille ansigt. Hvad er det, der gør, at han er så speciel? Er det ørerne? Eller den hvide blis? Eller har han lidt specielle øjne også? Farve/form?[/QUOTE]

Ja, jeg ved det faktisk ikke…han er bare en Knaldperle :høhø:

Næmli’ :ok:

Hvor er han skjøn ham den bette håndgranat

ajj knaldperlen!! Hold op hvor har han ændret facon og farve - men han har stadig hans top charmerende “fjæs” :hjerte:

Han har virkelig forandret sig, den lille rod - og han er absolut ikke blevet mindre køn at se på :wehuu:

:wehuu:

Jeg elsker hans updates!

Dejlige dreng ! :hjertehop:

Han er altså bare topcharmerende, ham Kalle! :hjerte: Elsker de små updates fra ham :slight_smile: - synes faktisk det skal besluttes fra højere sted, at der skal være en daglig Knald’ert!