Lidt fra kattegården i dag

Var ude at tage lidt foto af bøllerne i dag :smiley:
De nyder at det nu er blevet dejligt udevejr.:thumbup:

Et enkelt af Kalle som ligger og sover inde i køjen…udbryderkongen er nok blevet træt :høhø:

Også lige et par foto at mine skilte som hænger ude i gården :tihi:

Åh, nogle skønne billeder af dine dejlige katte! Jeg er helt vild med jeres kattegård, for der ser helt vildt hyggeligt ud. Fik grinet lidt af misserne i hundehuset og katten med hovedet i busken. :klapper:

Dine skilte og vejrstation fik mig også til at gnække. :tihi:

Ihhh jeg elsker bare at se billeder af den mest hyggelige katte/hundehave - det er simpelthen så skønne billeder - og alle dine små sager der ude, gør det bare SÅ personligt og skønt!!

pssst - dine skilte er for seje :smiley:

Herlige billeder :smiley: Dine have og katte (Og hunde) er bare så skønne :smiley:

Dejligt. :smiley: Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor Kalle vil se den væmmelige verden udenfor, men sådan en kattegård. :klapper:

Jamen der er slet ingen fugle i den kattegård…de er udenfor allesammen…siger Kalle…og naboens grund er fyldt med svaler som flyver rundt og driller :tihi:

Jeg ELSKER din kattegård Lisbeth!!! :hop:

Som altid, dejlige katte, hunde (kaninerne var vist ikke med denne gang), & din skønne skønne kattegård! Jeg vil tro, at du har kattegales skønneste kattegård! :hjerte:

Dejlige billeder…og så ér der altså noget med jeres havestole…nu er en kat rykket derop. :smiley:

Kalle den frække kat…der vil løbe hjemmefra…hvor er kaninerne blevet af?

Og billedet af lille Mosquito…han er bare så sød :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1065228]Dejlige billeder…og så ér der altså noget med jeres havestole…nu er en kat rykket derop. :smiley:

Kalle den frække kat…der vil løbe hjemmefra…hvor er kaninerne blevet af?

Og billedet af lille Mosquito…han er bare så sød :-)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, de havestole er dyrene glade for…vi kan aldrig få lov til at sidde på en :høhø:

Kaninerne er rykket om i hankattegården…de blev ved med at grave sig ud så vi måtte rende og fange dem…og jeg var bange for at de fik lavet så store huller så kattene kunne komme ud.
Jeg har næsten lige lavet en tråd med dem i deres nye gård, men den har du nok ikke set :slight_smile:
Og der har de også hver en havestol :tihi:

He, he, jeg elsker bare billedet af katten, som står inde i hundehuset og kigger på hunden, som står UDENFOR :D.

Ja…hos os er det lidt den omvendte verden :tihi:

Hvor ser det godt ud. Hvornår kommer du og ordner min have :smiley:

Som altid dejlige billeder fra din skønne kattegård med alle de dejlige katte (og hund) :hjerte:

Nu er det jo i morgen Kalle skal under kniven - måske ligger han og samler kræfter til at flygte, så han undgår sin skæbne :tihi:

Nej, det håber jeg godtnok ikke, for hvordan skulle vi dog kunne undvære knægten og alle hans skøre påfund :høhø:

Jamen skal vi sige i morgen ved 7 tiden…jeg har jo fridag :høhø:

[QUOTE=Eva;1065263]Som altid dejlige billeder fra din skønne kattegård med alle de dejlige katte (og hund) :hjerte:

Nu er det jo i morgen Kalle skal under kniven - måske ligger han og samler kræfter til at flygte, så han undgår sin skæbne :tihi:

Nej, det håber jeg godtnok ikke, for hvordan skulle vi dog kunne undvære knægten og alle hans skøre påfund :høhø:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nej, Kalle kan vi ikke undvære…men jeg er sikker på at han har ligget og tænkt på hvordan han slipper for i morgen :høhø:
Men lige nu så er der ingen fare for at han slipper ud…han er lige blevet lukket i spisestuen sammen med Domino…de skal jo faste før i morgen…de små stakler…men sådan skal det jo være…jeg glæder mig til at det er overstået og alle tre er hjemme og friske igen…og så glæder jeg mig til at Paladino skal være inde ved os, det har han ikke kunne være da han er en virkelig storstrinter…jeg håber at han bare kan gå ind i flokken :kryds:…han har jo manglet Bandit :(…men han har altid selskab af en eller anden kastrat som syntes at det er sjovt at være på besøg i hankattehuset…men nu er det slut…nu skal han ind og være sofamis sammen med de andre :smiley:
Og Kalle får så meget tid til sin græsslåmaskine…og måske Eva…måske han bare ville smutte ud i går for at se om græsset var så højt så han skulle slå det…hvem ved :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1065274]Tak :slight_smile:
Nej, Kalle kan vi ikke undvære…men jeg er sikker på at han har ligget og tænkt på hvordan han slipper for i morgen :høhø:
Men lige nu så er der ingen fare for at han slipper ud…han er lige blevet lukket i spisestuen sammen med Domino…de skal jo faste før i morgen…de små stakler…men sådan skal det jo være…jeg glæder mig til at det er overstået og alle tre er hjemme og friske igen…og så glæder jeg mig til at Paladino skal være inde ved os, det har han ikke kunne være da han er en virkelig storstrinter…jeg håber at han bare kan gå ind i flokken :kryds:…han har jo manglet Bandit :(…men han har altid selskab af en eller anden kastrat som syntes at det er sjovt at være på besøg i hankattehuset…men nu er det slut…nu skal han ind og være sofamis sammen med de andre :smiley:
Og Kalle får så meget tid til sin græsslåmaskine…og måske Eva…måske han bare ville smutte ud i går for at se om græsset var så højt så han skulle slå det…hvem ved :høhø:[/QUOTE]

Uha, jeg kan godt forstå, at du glæder dig til det hele er overstået - lidt nervøs er man jo altid, når de små skal i narkose. :S

Men det skal nok gå godt og du får tre kælne sofakartofler, der slet ikke tænker på hverken damer eller at strinte huset til :smiley:

Ja, det kan da godt tænkes, at Kalle spekulerede på, om græsset ikke snart trængte til en omgang - men det kan han jo så give det på søndag, hvor han er frisk igen. :ok:

[QUOTE=Eva;1065277]Uha, jeg kan godt forstå, at du glæder dig til det hele er overstået - lidt nervøs er man jo altid, når de små skal i narkose. :S

Men det skal nok gå godt og du får tre kælne sofakartofler, der slet ikke tænker på hverken damer eller at strinte huset til :smiley:

Ja, det kan da godt tænkes, at Kalle spekulerede på, om græsset ikke snart trængte til en omgang - men det kan han jo så give det på søndag, hvor han er frisk igen. :ok:[/QUOTE]

Ja…det er ikke sjovt når de skal i narkose…jeg hader det…og især når de kommer hjem og stadig er helt bims :frowning:

Uha ja…Tommy ville blive glad hvis Kalle ville slå det græs…det er nemlig allerede langt igen og det er næsten lige blevet slået…men nu…nu får Kalle tid :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1065279]Ja…det er ikke sjovt når de skal i narkose…jeg hader det…og især når de kommer hjem og stadig er helt bims :frowning:

Uha ja…Tommy ville blive glad hvis Kalle ville slå det græs…det er nemlig allerede langt igen og det er næsten lige blevet slået…men nu…nu får Kalle tid :høhø:[/QUOTE]

Men hvis Kalle har tunet plæneklipperen, så kan Tommy vel hurtigt få slået det græs? :tihi:

Han skal bare passe på, at det ikke kommer til at gå så hurtigt, at du må hente ham 50 kilometer væk :uha:

(Måske kan han få Kalle til at give sig et kursus i hurtigløb med plæneklipper) :smiley:

[QUOTE=Eva;1065282]Men hvis Kalle har tunet plæneklipperen, så kan Tommy vel hurtigt få slået det græs? :tihi:

Han skal bare passe på, at det ikke kommer til at gå så hurtigt, at du må hente ham 50 kilometer væk :uha:

(Måske kan han få Kalle til at give sig et kursus i hurtigløb med plæneklipper) :D[/QUOTE]

:lol:
Jeg kan lige se det for mig…Tommy flyve bagefter en græsslåmaskine…