Lidt fra kattegårdene

Den fineste fede og dejlige nullerputsenge i limegrøn sendes til dine dræbervovser og deres langhårede venner imorgen.
Det kræver lige en adresse :slight_smile:
Sengen har præcis samme farve som skriften her

[quote=kamikaze;390969]Den fineste fede og dejlige nullerputsenge i limegrøn sendes til dine dræbervovser og deres langhårede venner imorgen.
Det kræver lige en adresse :slight_smile:
Sengen har præcis samme farve som skriften her[/quote]

Hvor vi glæder os :slight_smile:

Jeg nåede ikke at sende sengen (og de to poser til andre herinde) idag, for…
måtte tage den første vagttime for min chef (14-15), hvis mor var kommet på hospotalet og klokken 3 var jeg igang med at lave pas til en hel familie og klokken halv 4 skulle jeg stå med en kat ved dyrlægen…og efter, hvor jeg og Pepita kørte hjem ville jeg jo ikke indenom posthuset/Brugsen med hende i bilen…og nu er de lukket…så det bliver imorgen, sorry
Til gengæld ved jeg hvor mange mislinger der kommer Lørdag d. 3. juli klokken 4 om morgenen :tihi: (sidst regnede jeg 4 timer forkert):høhø:

Mødte forøvrigt en dræbervovse hos dyrlægen…den sad på sin ejers skød (hun sad på sin crosser)…hun kan ikke gå. Den var lillebitte og det er fisme lige før jeg tror den var mindre end din dræbervovse.
Den var forøvrigt råhvid og sort og korthåret…og en rigtig mus :rock:

[quote=kamikaze;391321]Jeg nåede ikke at sende sengen (og de to poser til andre herinde) idag, for…
måtte tage den første vagttime for min chef (14-15), hvis mor var kommet på hospotalet og klokken 3 var jeg igang med at lave pas til en hel familie og klokken halv 4 skulle jeg stå med en kat ved dyrlægen…og efter, hvor jeg og Pepita kørte hjem ville jeg jo ikke indenom posthuset/Brugsen med hende i bilen…og nu er de lukket…så det bliver imorgen, sorry
Til gengæld ved jeg hvor mange mislinger der kommer Lørdag d. 3. juli klokken 4 om morgenen :tihi: (sidst regnede jeg 4 timer forkert):høhø:[/quote]

Det er bare i orden.:slight_smile:
Nu må du ikke få stress, du sender bare når du har tid.

Ih hvor spændende med Pepita, ja de har det med at føde på de sjoveste tider :tihi:

[quote=kamikaze;391323]Mødte forøvrigt en dræbervovse hos dyrlægen…den sad på sin ejers skød (hun sad på sin crosser)…hun kan ikke gå. Den var lillebitte og det er fisme lige før jeg tror den var mindre end din dræbervovse.
Den var forøvrigt råhvid og sort og korthåret…og en rigtig mus :rock:[/quote]

Den havde vel husket at den skulle have mundkurv på? :høhø:

Det var dog nogle helt vidunderlige billeder… ren idyl :wehu:

Smukke, smukke dyr du har :wehuu::wehuu::wehuu:

Ja den var i kurv :rock: og mund havde den også:klapper:
Jeg vil tro en fingerbøl havde været brugbar.
Jøsses den var bette :uha:…en skud fra hoften 700-900 gram
Men den havde også en motor iform af den crosser damen har

[quote=kamikaze;391506]Ja den var i kurv :rock: og mund havde den også:klapper:
Jeg vil tro en fingerbøl havde været brugbar.
Jøsses den var bette :uha:…en skud fra hoften 700-900 gram
Men den havde også en motor iform af den crosser damen har[/quote]

Fingerbøl og motor… -LOL-LOL