Lidt fra løbegårdene i dag (mange foto)

Kattene nyder det dejlige vejr og er meget ude igen :thumbup:
Så er der da lidt mindre hår indendøre…håber jeg da :tihi:

Nu mangler vi bare at det som er plantet i krukkerne skal skynde sig at vokse op og blive pænt :slight_smile:
På foto 8 er de ved at overfalde en potte med græs som Tommy lige har hentet i haven…det var lige noget de trængte til.
Hilsen Lisbeth

Ham den store røde er fanme lækker :hjerte::hjerte:

Tak…ja det er Monopoly, han er en stor tyk bamse.

Nej vrøvl…ham den store røde er Line-pigen…

Super dejlig billedserie :wink:
Nurh de to små sort/hvide missetatte :hjerte: Åh Lisbeth du har sgi da det sødeste nips :wink:

Hvor ser det bare hyggeligt ud, Lisbeth :hjerte:

Jeg bliver helt syg efter at få sådan et sted til mine katte - eller en stor, indhegnet have lige som Asanis bror har. Selv om jeg - måske, på et tidspunkt - får min altan hegnet ind, er det jo ikke det samme. Heldige, dejlige coonbasser - og to hunde :slight_smile:

Nååååj der hun jo…på billede 3 “min” smukke, smukke sølv tøs, Tomb Raider…hun er altså bare såååå køn. Hun ku altså godt sno mig om sin lillepote!!!:tihi:
Hvem er det på samme billede, der ser både rød og creme farvet ud? Det kan man da ik være vel?

Hahahah… er han en pige…?!? lækker aligevel skal jeg love for

[QUOTE=Bornholmeren;584618]Hahahah… er han en pige…?!? lækker aligevel skal jeg love for[/QUOT

Ja hun er en rigtig stor pige.

Ja, det nye græs er også meget populært her. Skønne katte i skøn have i skønt vejr - og skønne billeder af det. :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;584617]Nååååj der hun jo…på billede 3 “min” smukke, smukke sølv tøs, Tomb Raider…hun er altså bare såååå køn. Hun ku altså godt sno mig om sin lillepote!!!:tihi:
Hvem er det på samme billede, der ser både rød og creme farvet ud? Det kan man da ik være vel?[/QUOTE]

Du kunne godt kende Tomber kan jeg høre :slight_smile:
Den rød/hvid/ creme er Merlot.
Det er vores nr 2 mis vi fik, han er kastrat.
Han er både rød og creme plettet, jeg har aldrig set det før, min drøm er at jeg engang får lavet sådan en killing :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;584628]Du kunne godt kende Tomber kan jeg høre :slight_smile:
Den rød/hvid/ creme er Merlot.
Det er vores nr 2 mis vi fik, han er kastrat.
Han er både rød og creme plettet, jeg har aldrig set det før, min drøm er at jeg engang får lavet sådan en killing :)[/QUOTE]

Jeg MEGET forelsket i Tomber, hun er såååå flot sølv og sååå flot i mønstret!
Jeg kan godt forstå du godt vil kopier Merlot´s farve , det er meget specielt og flot. Hvad er farve koden for det?

[QUOTE=HeroldDesign;584635]Jeg MEGET forelsket i Tomber, hun er såååå flot sølv og sååå flot i mønstret!
Jeg kan godt forstå du godt vil kopier Merlot´s farve , det er meget specielt og flot. Hvad er farve koden for det?[/QUOTE]

Ja det ved jeg ikke engang, måske en af de erfarne kan den :?
Jeg ved ikke om man kan finde den bag i stamtavlerne :?