Lidt hjemmevideo

I kan lige få lov til at blive spammet med lidt hjemmevideo :slight_smile:

I sidste uge havde vi Jack ude i snor for første gang… Og han kom da både ud i sneen og bakkede på yndigste vis :høhø:
Nobby er noget mere modig - og totalt cool til sele - så han var helt ude hvor maven forsvandt i sneen :slight_smile:

//youtu.be/y6_nIzsP10Y

Og så er der der lige en meget monotom en med Jackd er får nusset mave :hjerte:
Ææææælsker hans kyssepletter på mavsen :hjertehop:

//youtu.be/oVa7qo6X0pA

Åh hvor er Jack bare sød, som han står der i sneen og ser ud som om han hverken tør gå frem eller tilbage:hjerte: og Nobby er bare den perfekte storebror, der kommer tilbage og henter ham:-) De er altså det sødeste makkerpar:wehuu:

Tak :slight_smile: Og jeg er helt enig, det er helt utroligt så glade de er for hinanden :hjerte:

Jeg syns os det var SÅ sødt, at han lige skulle hen og tjekke, da han så Jack ikke bare fulgte med :slight_smile: Normalt kan Nobby sagtens være ude i sneen i halve timer, hvis han får lov - men kort efter Jack valgte at gå ind, så ville han med :slight_smile:

Hvor er de små snemisser CUTE! :hjerte:

Åh, de to knægte er bare SÅ søde. :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:smelter: :smelter:

Årh, jeg håber jeg en gang kan møde Jack også. :inlove:

[QUOTE=Ravn;1155280]:smelter: :smelter:

Årh, jeg håber jeg en gang kan møde Jack også. :inlove:[/QUOTE]

Det kan jo være han skal udstilles på øen engang og vi skal bruge overnatning :muhaha:

Og du har da mødt ham i Vamdrup :wink:

:wehuu:åhh så dejlige - glæder mig til at nusse den bandit du tager med i morgen :hjerte:

• så må jeg se frem til det :thumbup: når nu det bur driller.

[QUOTE=Lykke;1155383]Det kan jo være han skal udstilles på øen engang og vi skal bruge overnatning :muhaha:

Og du har da mødt ham i Vamdrup ;)[/QUOTE]

Hehe, mit hjem er altid åbent. :slight_smile:

Ja, men jeg har ikke mødt ham sammen med NobNob.

[QUOTE=Ravn;1155416]Hehe, mit hjem er altid åbent. :slight_smile:

Ja, men jeg har ikke mødt ham sammen med NobNob.[/QUOTE]

Aaaah :slight_smile:

Du skal flytte ind en weekend så Nobby kan lære dig at kende, hvis du rigtigt vil se dem :slight_smile:

De moslede foran en gæst for første gang den anden dag da Luise var på besøg - hun sad så og klukkede over, at Nobby bare ligger totalt afslappet på ryggen, når de ikke lige er midt i en omgang :tihi:

Herlige videoer - og hvor er Nobby sød og betænksom. :smiley:

Tak :smiley:

Jae, nogen gange - men møgungen skal i hvert fald holde sig fra hans godbidder og fjer :tihi:

De er da dejlige begge to :slight_smile: