Lidt hygge på udstilling

Ja, søndag fik jeg lige husket at jeg faktisk havde et kamera med og at det da kunne være at jeg skulle tage og bruge det. Så lidt billeder af Jako og Diego i buret.

Og så lige et fra da vi var kommet hjem fra udstilling

Hvor er de smukke -lovelove Wauw han er STOR

Wow, det er par ordentlige klepperter du holder dig :besvimer: Men smukke det er de i høj grad også :wehuu: Herligt at se dig og Diego (går jeg udfra at det er?) hyggeputte i sofaen efter en lang udstillingsweekend :slight_smile:

Maj-britt - Ja, det er mig og Diego der lige slapper af på sofaen :slight_smile: Han er ikke så nem at have på skødet -tihi

Pjat med dig, hvor der er vilje er der vej :stuck_out_tongue: Spørg bare Angus, som ynder at skulle putte sin lille popo og korpus ovenpå brystet af mig, når jeg tror jeg skal sove :rulleøjne: … dumme kræ :wehuu:(jeg har vænnet mig til at hoste hårboller op om morgenen efter at have indhaleret en halv Angus minutterne inden jeg sover -høhø)

Maj-britt - Ja, det er også den idé Diego har om sagerne - og så må mor jo bare indrette sig :smiley:

Lige netop :tihi: (hvor er man dog et nemt offer-LOL)

Smukke, smukke, smukke. -wehuu -wehuu -wehuu

:wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne, dem middekatter…

Og den rødhårede har både sorte OG hvide knurhår ??

Det er godt nok en xtra charme - det synz jeg aldrig jeg har set før.

:hjerte:

Therese - Mange tak. Ja, det har han. Da han var bette havde han kun hvide - så var der nogle der voksede ud så det inderste var sort og spidsen hvid - nu har han nogle der er helt sorte og nogle der er helt hvide. Kan heller ikke lige huske at have set det før :slight_smile:

de er bare så dejlige begge to Eva:wehuu: Og hvor er det et skøøøønt billede af jer begge to tilsidst:wehuu: Virkelig et dejlig billede:D

SineGry - Mange tak :slight_smile:

Dejlige billeder, men jeg fatter ikke hvordan mis kan være træt når han kommer hjem. Han sover jo næsten konstant i buret-høhø-høhø-høhø
Knus Elin

Elin - Du mødte ham måske også? Hehe, men ja… Han snorkbobler. Men de brugte nu også en del af aftenen efter vi var kommet hjem på at spæne rundt i hele hytten :smiley:

De er smukke :wehuu:

Det er da en sindsyg stor kat:besvimer: Og vidunderlig smuk:wehuu::wehuu::wehuu: Hvad vejer den bette basse?

Nåå hvor de hygger :wehuu:

Julle - Han vejer faktisk kun en 8 kg, så det er ikke så meget.

Birthe og Pia - Tak :slight_smile:

[quote=Eva K;159526]Julle - Han vejer faktisk kun en 8 kg, så det er ikke så meget.

Birthe og Pia - Tak :)[/quote]

Jeg ændrer min udtalelse. Er du sindsyg der er meget pels:wehuu:

Julle - Hehe, ja det er der! Han bliver også af andre kaldt maine coonen med perserpelsen, og det er ikke helt uden grund, hehe