Lidt Mika billeder til Rikke

:hjerte:

Sammen med Adele:

Hele banden:

:smelter:øjjj hvor er han lækker :hjerte::hjerte::hjerte: Sikke en flot fyr hende Rikke får hjem, når den lange ventetid er ovre :hjerte::hjerte::hjerte: Men ventetiden må være det hele værd når man venter på noget så godt :wehuu:

:inlove::inlove::inlove: Dine øvrige teenagere er også dejlige og, hvor ser de bare frække ud :thumbup:

Ja, han er meget, meget fin :hjerte: Men ih altså - Adele :besvimer: :besvimer: :besvimer:

Ingrid, du må komme og besøge Adele hos mig :slight_smile:

Muuuums - jeg vil haaaaaaaaaaaaa’:inlove::smelter::smelter::smelter:

Åh han bliver bare mere og mere lækker :smelter:
Håber han og de andre mislinger snart kan komme ud til deres nye hjem - :kryds: alt for at den dag kommer meget snart

Hvor er han fantastisk smuk - og det er de andre rødder også :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og du er da en kanongod fotograf Annie - altid får du taget supergode billeder af dine katte. :ok:

Han er bare så smuk…ligesom de fire andre :hjerte:
Rigtig gode billeder :slight_smile:

Et dejligt kuld - og Mika med den hvide halespids, altså… :hjerte:

Hvor er han smuk :hjerte:
Men det er de andre nu også :wehuu:

Sikke fin mis du får hjem.

Hele banden er nu skøn :smiley: og sikkert nogle værre banditter.

:ihhaltsåå: Tror du Rikke gider se ham??!!!

:klapper::klapper:

Hun bliver da ellevild over de sk*degode fotos.
Den der af hele banden…den er fantastisk!!!

[QUOTE=Sannela;697754]:ihhaltsåå: Tror du Rikke gider se ham??!!!

Hun bliver da ellevild over de sk*degode fotos.
Den der af hele banden…den er fantastisk!!![/QUOTE]
Hun har set alle billederne, for hun har lige lagt dem på FB :wink:
Hun har sikkert fået dem i en mail fra Annie også :wink:

Jeg tror ikke Rikke har set denne tråd endnu, men jeg har mailet hende de originale billeder :slight_smile:

Hihi jeg var lige på vej til at lave min egen tråd med billederne, da jeg så din :tihi: :hjerte:
Ååååh han er bare så fantastisk smuk, og jeg kan næsten ikke vente med at få ham hjem :smelter: Han bliver vores lille baby

[QUOTE=Sannela;697754]:ihhaltsåå: Tror du Rikke gider se ham??!!!

Hun bliver da ellevild over de sk*degode fotos. [/QUOTE]

Jooo jeg bliver så glad når der endelig kommer nye billeder af min lille Miks :hjertehop:
og ja, jeg bliver ellevild :slight_smile: Vil bare have ham hjem nu nu nu nu nu :slight_smile:

[QUOTE=Rikke Lillevang;697831]Jooo jeg bliver så glad når der endelig kommer nye billeder af min lille Miks :hjertehop:
og ja, jeg bliver ellevild :slight_smile: Vil bare have ham hjem nu nu nu nu nu :)[/QUOTE]
Kan jeg godt forstå Rikke :wink:
Han er også bare super lækker, og han bliver smukkere og smukkere for hver gang, vi ser nyt fra ham :smelter:
Hende Annie har altså og laver nogle super lækre katte- misser :hjerte:

[QUOTE=DK Mammarazzi;697844]Kan jeg godt forstå Rikke :wink:
Han er også bare super lækker, og han bliver smukkere og smukkere for hver gang, vi ser nyt fra ham :smelter:
Hende Annie har altså og laver nogle super lækre katte- misser :hjerte:[/QUOTE]
Helt enig :smiley:

Hvor er han bare skøn :hjerte: hele banden er skønne :inlove:

Kommer vi til at nyde nogen af dem på udstillinger?

[QUOTE=Quivive;697886]Hvor er han bare skøn :hjerte: hele banden er skønne :inlove:

Kommer vi til at nyde nogen af dem på udstillinger?[/QUOTE]

Adele og Aaliyah kommer i hvert fald til at blive udstillet og Rikke vil måske gerne prøve at udstille Mika :slight_smile:

Tupac er ikke solgt endnu, så jeg ved ikke om vi kommer til at se ham. Jeg slæber ham jo nok med selv hvis han ikke bliver solgt, så han kan blive vist frem og friste nogle sagsløse publikummer :høhø: