Lidt nye af Ferina og Nikita

[quote=Copycat;82333]Det er da et par lækre damer…-wehuu-wehuu
Dem kan man ikke få for mange billeder af…

Lavede du ikke engang et banner, der vekslede mellem Ferina og Nikita? Det var SÅ godt lavet…

Eller husker jeg fejl, og det var en anden bruger…

Var der nogen der skulle låne en klovnejakke, med XXXXL elastik lommer med lynlås???-LOL-LOL[/quote]

Tusind tak for de pæne ord Linda.

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

Jo, jeg har et banner, der veksler mellem de to tøser, men det er på et andet forum og jeg lavede det ikke selv.

Kan ikke rigtigt hitte ud af det med bannere.

:?:?:?:?:?

:):slight_smile:

Hej Eva.

Sidder og savler over alle de dejlige billeder herinde - og lige pludselig ser jeg dine to prinsesser.

Dejlige billeder af dem, og især Nikita går lige i hjertekulen på billedet med den gule baggrund.

Har lige leget lidt med det…håber ikke, at det gør noget ?

[quote=Eva;72491]Mona, så skal det være en meget stor lomme.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Ork…ork…
søde Eva no problemas.-LOL

Jeg har store lommer i alt mit tøj.
Hvordan tror du, at jeg har fået “gaflet”,
de syv :inlove: som jeg har.

Kærligst Mona

[quote=Therese;88080]:):slight_smile:

Hej Eva.

Sidder og savler over alle de dejlige billeder herinde - og lige pludselig ser jeg dine to prinsesser.

Dejlige billeder af dem, og især Nikita går lige i hjertekulen på billedet med den gule baggrund.

Har lige leget lidt med det…håber ikke, at det gør noget ?[/quote]

Tak Therese - jeg er bare så vild med det billede af sorte-pigen, og nu er det blevet endnu finere med navn på.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

:wehu::wehu:

Ja, hun er godt nok skøn med skøn på - og når man så kender hendes helt aldeles vidunderlige sind og balladehumør, så er det næsten ikke til at holde ud…

-devilangel

Ej jeg havde jo slet ikke set den her tråd. Der var jeg jo nær gået glip af to fantastisk smukke missere :inlove:
Hvor er de dejlige begge to…men Ferina er nu ekstra dejlig :wehuu:
“Trist” at I bor helt ovre i KBH ellers kunne jeg godt lige have sendt kæresten forbi så du kunne få en masse billeder med flotte misseøjne…når nu du siger du ikke har så mange…men vil have dig i tankerne hvis vi skal derover - det sker da af og til

[quote=Nevadaisy;90211]Ej jeg havde jo slet ikke set den her tråd. Der var jeg jo nær gået glip af to fantastisk smukke missere :inlove:
Hvor er de dejlige begge to…men Ferina er nu ekstra dejlig :wehuu:
“Trist” at I bor helt ovre i KBH ellers kunne jeg godt lige have sendt kæresten forbi så du kunne få en masse billeder med flotte misseøjne…når nu du siger du ikke har så mange…men vil have dig i tankerne hvis vi skal derover - det sker da af og til[/quote]

Takker for de søde ord om mine skønne tøser :wehuu:

Og tak for det fine tilbud - hvor er du altså bare sød.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu: