Lidt nyt af elefanterne ;) og en lille gætteleg om køn

pssst der er 3 killinger på billedet, til dem der tvivler se mellem Sookies forben :slight_smile:

Hey det er min sut, flyt dig

Lille K1 (killing nr. 1)

K2

og K3 der er en lille skriger, så Sookie skulle lige se hvad søren jeg lavede med ham/hende

og så til gættelegen omkring køn.
Jeg tror der er en hun og en han og en ?
Men glæder mig til at høre hvad I mener. Der er to billeder af hver.

Først K1

Så K2

og til sidst K3

Nåååååååå hvor er de dejlige:wehuu: og hvor ser Sookie bare stolt og fredfyldt ud:wehuu:

Køn hrmmm jeg syntes det er super svært så jeg må hellere lade være med at gætte:tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

UFF !

Hvor er de bare dejlige… jeg er ikke god til køn, men til antal. :tihi:

Måske skulle jeg bare holde fast i min første teori, og det var jo at hun fik tre små prinsesser.

:kryds:

PS : jeg bliver aldrig træt af at se katte/killingebilleder…:wehuu:

[quote=SineGry;151466]

Køn hrmmm jeg syntes det er super svært så jeg må hellere lade være med at gætte:tihi:[/quote]

sådan har jeg det også. Jeg kunne finde ud af det med hitterne, men der var de også ca. 8 uger :stuck_out_tongue:
Som sagt tror jeg der er en af hver og så kan jeg ikke finde ud af den sidste.

Nåååårh de er søde

K2 er en prinsesse, K 1 lidt svær at se og være sikker på grundet hårene der sidder foran, på det ene billede en pige på det andet en dreng-høhø.
K3 er en prins:)
Ellers et par fine små missebørn:)
Marina

K2 og K3 tror jeg bestemt er piger… K1 har jeg svært ved at vurdere ud fra billederne, men mit umiddelbare skud ville være endnu en pige :slight_smile:

Prøver at tage et nyt billede af K1, Nikolaj har dog taget kortlæseren, så det kan ikke blive i dag og jeg opdagede først det med hårene da han var kørt - typisk :wink:

Men det er dejligt at få jeres vurderinger, for jeg synes det er svært når de er så små…men vil jo gerne vide det :wink:

K3 har da det nydeligste lille vedhæng-høhø
Marina

Mit eget gæt er forresten også at K2 er en pige og K3 er en dreng, K3 skiller sig i hvert fald ud fra de andre 2. Men da jeg er usikker er det rart at få andre til at se på “sagerne” :wink: Jeg er meget i tvivl om K1, så det er lidt irriterende med det hår. Enten er det en dreng med et lille vedhæng og ellers er det en pige.

Må jeg lige indskyde, at Jumbo, Dumbo og Tembo ikke er kønsbestemte navne?

-LOL-LOL-LOL-LOL

De er søde, de små, men om nogle uger, ja, så er de super-duper overlækre.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Eva;151501]Må jeg lige indskyde, at Jumbo, Dumbo og Tembo ikke er kønsbestemte navne?

-LOL-LOL-LOL-LOL

De er søde, de små, men om nogle uger, ja, så er de super-duper overlækre.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

-what-what-what

Ja, og må jeg så lige indskyde at hvis du overhovedet overvejer disse tre navne - så bliver du meldt til Dyrenes Beskyttelse.

Eller alternativt : så kommer jeg og tvangsfjerner dem ASAP !!!

Frit valg på alle hylder…

:fløjte::fløjte:

[quote=Eva;151501]Må jeg lige indskyde, at Jumbo, Dumbo og Tembo ikke er kønsbestemte navne?

-LOL-LOL-LOL-LOL

De er søde, de små, men om nogle uger, ja, så er de super-duper

overlækre.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Jo joooooo Jumbine, Dumbine og Tembine kan de også sagtens kaldes :wehuu:

Jeg skyder også mest K1 til at være en pige og ligner hun K2 så mon ikke der er to prinsesser. Så er det bare spændende hvilke farver de gemmer på:)
Marina

Jaaaa, vi må se, hvad Hanne siger til vores gode forslag.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Marina;151516]
Jeg skyder også mest K1 til at være en pige og ligner hun K2 så mon ikke der er to prinsesser.

Ja, det bliver spændende at se om du får ret

Så er det bare spændende hvilke farver de gemmer på:)
Marina[/quote]
Marina sådan en garvet opdrætter som mig kan da allerede se hvilken farve de er :stuck_out_tongue:

:kryds::kryds::kryds:

Signe ???

Tror at du har fået solstik… skyyyyyynd dig at kravle tilbage i skyggen og kom på bedre tanker…

:fløjte:

mmm…Sine og Eva, de skal trods alt leve med navnene i mindst 15 år…mon ikke de bliver lidt kede af det med jeres festlige forslag :wink:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Jow, det gør de… de får alvorlige TRAUMER…tak, Hanne… af hjertet tak, jeg ville bare ikke kunne leve med at de fik sådanne hæslige navne.

:uha:

Jow, det gør de… de får alvorlige TRAUMER…tak, Hanne… af hjertet tak, jeg ville bare ikke kunne leve med at de fik sådanne hæslige navne.

:uha:[/quote]

Så må du igang med at se tegnefilm og finde nogle fine forslag til mig :stuck_out_tongue: Tror nemlig de får navne efter tegnefilm - men ikke aristocats, for det er for brugt :slight_smile:
Men overvejer lidt - nu hvor der kom 3, om de skal opkaldes efter folk fra Gilmore Girls, så de på den måde navnemæssigt hører sammen med deres mor :slight_smile: