Lidt nyt af elefanterne ;) og en lille gætteleg om køn

NÅ Så man mener ÅBENBART IKKE at vores navneforslag er gode nok -grrrierdumme

Jamen, hvem ved, hvad der ellers kan findes på Hanne?

Jeg har set forslag til navne skrevet i fuld alvor, der var langt værre end disse - tro mig.

Og i øvrigt er det vel ikke forbudt at lave lidt sjov - nu hvor der var snak om “elefantunger”.

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Nevadaisy;151533]Så må du igang med at se tegnefilm og finde nogle fine forslag til mig :stuck_out_tongue: Tror nemlig de får navne efter tegnefilm - men ikke aristocats, for det er for brugt :slight_smile:
Men overvejer lidt - nu hvor der kom 3, om de skal opkaldes efter folk fra Gilmore Girls, så de på den måde navnemæssigt hører sammen med deres mor :)[/quote]

-engel-engel

Ja…det gør jeg så… men skal liiiige have kønnene først :fløjte:

Skal de begynde med A - fordi det er hendes første kuld ??

:?

:ked::ked::ked::ked::ked::ked:

[quote=Therese;151537]-engel-engel

Ja…det gør jeg så… men skal liiiige have kønnene først :fløjte:

Skal de begynde med A - fordi det er hendes første kuld ??

:?[/quote]

Nej det skal bare lyde nogenlunde sammen med Catsuhira som er stamnavnet
Jeg tror vi skal finde mindst 1 pigenavn og 1 drengenavn så det kan vi jo starte med :wink:

nåååå hvor er de dejlige.

-høhø-høhø-høhø

Svaret er korrekt, Frøken Signe… ryst posen og kom med noget bedre…

-LOL

Altså Sine nu er det jo ingen hemmelighed at jeg mener du er en smule tosset, så det kan vel ikke komme helt bag på dig at jeg synes forslagene er lidt for festlige -høhø

[quote=Eva;151536]Jamen, hvem ved, hvad der ellers kan findes på Hanne?

Jeg har set forslag til navne skrevet i fuld alvor, der var langt værre end disse - tro mig.

Og i øvrigt er det vel ikke forbudt at lave lidt sjov - nu hvor der var snak om “elefantunger”.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Nej, det er helt tilladt at lave sjov alt det i vil :ok::tihi:
og ja nogle navne kan man kun undre sig over - men derfor skal de nu stadig ikke hedde jumbo, dumbo og tembo :tihi:

-HUG

[quote=Nevadaisy;151542]Nej det skal bare lyde nogenlunde sammen med Catsuhira som er stamnavnet
Jeg tror vi skal finde mindst 1 pigenavn og 1 drengenavn så det kan vi jo starte med ;)[/quote]

Skal de hedde stamnavnet først eller sidst Hanne?

Gilmore Girls er da ikke en tegnefilm, er det?

[quote=Nevadaisy;151542]Nej det skal bare lyde nogenlunde sammen med Catsuhira som er stamnavnet
Jeg tror vi skal finde mindst 1 pigenavn og 1 drengenavn så det kan vi jo starte med ;)[/quote]

:ok::ok:

Okai… går i tænkeboks…

:wehuu:

[quote=Therese;151546]-høhø-høhø-høhø

Svaret er korrekt, Frøken Signe… ryst posen og kom med noget bedre…

-LOL[/quote]
-LOL

Tak for krammet Hanne - og tak for, at du har humoristisk sans!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;151548]Skal de hedde stamnavnet først eller sidst Hanne?

Gilmore Girls er da ikke en tegnefilm, er det?[/quote]

De skal hedde stamnavnet først :slight_smile:
Nej det er en tv-serie - Sookie er opkaldt efter en af dem der medvirker i serien.
Men hvis ikke det skal være efter den serie, så skal det være en tegneserie/film :stuck_out_tongue:

[quote=Nevadaisy;151555]De skal hedde stamnavnet først :slight_smile:
Nej det er en tv-serie - Sookie er opkaldt efter en af dem der medvirker i serien.
Men hvis ikke det skal være efter den serie, så skal det være en tegneserie/film :p[/quote]

Du skal nok komme på noget Hanne - det er jeg sikker på!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Hvad med personer fra Matador?

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=Eva;151560]Hvad med personer fra Matador?

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Nej for jeg har kun set et afsnit som jeg var tvunget til i gymnasiet og brød mig ikke om den…så det er ikke lige den serie de skal tages fra :stuck_out_tongue:
Jeg ved godt du er vild med den…men den sagde mig intet og da slet ikke da vi så skulle bruge lang tid på at analysere den bagefter…SUK :tihi:

Jeg siger:

K1 = Pige
K2 = Pige
K3 = Dreng

Og det holder jeg fast ved, indtil andet viser sig :rock:

(Er det nu jeg skal fortælle, hvor mange gange Bambina skiftede køn ?? :ups::tihi: )

[quote=Nevadaisy;151562]Nej for jeg har kun set et afsnit som jeg var tvunget til i gymnasiet og brød mig ikke om den…så det er ikke lige den serie de skal tages fra :stuck_out_tongue:
Jeg ved godt du er vild med den…men den sagde mig intet og da slet ikke da vi så skulle bruge lang tid på at analysere den bagefter…SUK :tihi:[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

TAK… jeg holder mere og mere af dig… nu skulle de vel til at hedde Grisehandler Larsen - Røde - Fernando - Misse Møghe - Maud - eller det der er langt værre…:prut::prut:… næ nej… lad nu de små yndigheder få navne, der er værdige til dem.

-engel

[quote=Skattekat;151565]Jeg siger:

K1 = Pige
K2 = Pige
K3 = Dreng

Og det holder jeg fast ved, indtil andet viser sig :rock:

(Er det nu jeg skal fortælle, hvor mange gange Bambina skiftede køn ?? :ups::tihi: )[/quote]

:?:?

Hvad endte hun så med at være - og er du sikker på, at hun er færdig ??

:stuck_out_tongue:

Hvad med navne fra en Manga film? da Catsuhira er meget manga like? der er mange smukke japanske navne