Lidt nyt af noget af flokken

Naiad føler sig rigtigt hjemme, særligt i sofaen… Beklager Probies bold, men han mente altså at hun skulle lege med ham…

Naiad er blevet gode venner med Ares…

Sherry nyder livet i lænestolen…

Alley og Lukas nyder livet ude i deres helt egen løbegård.

Alley mente det var for varmt ude i solen, så han rykkede ind i skyggen.

Dejlige missere! Er særligt vild med anden sidste billede - Sikke et livsnyder fjæs! :hjerte:

Mange tak

Ja han nyder virkeligt at være kommet ud i hus kun med Lukas :slight_smile: De hygger sig så meget sammen. Desværre er det endnu ikke lykkedes mig at få et billede af dem når de leger… Hvilket de ellers gør næsten hele tiden.

dine misser er sååå søde :slight_smile:
Men lukas er farlig :stuck_out_tongue:

Hvor har du en skøn flok :wehuu::wehuu::wehuu:

Specielt Alley er godt nok smuk. Han ligner en blid og mild bamse man helt får lyst til at kramme :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=DK Zaphy;903021]dine misser er sååå søde :slight_smile:
Men lukas er farlig :P[/QUOTE]

Så farlig er han da heller ikke - bare fordi han overfaldte dig sidste gang :slight_smile:

[QUOTE=Panthera;903022]Hvor har du en skøn flok :wehuu::wehuu::wehuu:

Specielt Alley er godt nok smuk. Han ligner en blid og mild bamse man helt får lyst til at kramme :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Mange tak

Du kan tro han er dejlig - men kramme gider han ikke rigtigt (i hvert fald ikke lige pt (høj-fertil))

[QUOTE=Henriette;903033]Så farlig er han da heller ikke - bare fordi han overfaldte dig sidste gang :slight_smile:

Mange tak

Du kan tro han er dejlig - men kramme gider han ikke rigtigt (i hvert fald ikke lige pt (høj-fertil))[/QUOTE]
haha, jeg kan jo os bare gå i gang med at kæle i stedet for at stå og glo

Han bliver nok en dejlig krammekat engang, når han er blevet snippet… :slight_smile:

Skønne billeder af flokken. :thumbup:

Ja helt ærligt, hvad ligner det også bare at stå og glo når der er en kat der vil nusses!

[QUOTE=FinnFrode;903065]Han bliver nok en dejlig krammekat engang, når han er blevet snippet… :slight_smile:

Skønne billeder af flokken. :thumbup:[/QUOTE]

Det tror jeg helt sikkert også han bliver :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder! Det ser virkelig ud som om de alle rigtig nyder livet :hjerte::hjerte::hjerte: