Lidt nyt af Upserne

Upserne bliver 6 uger i morgen.:slight_smile:
Og der er gang i dem, det er IKKE nemt at tage foto af dem og SLET ikke et gruppefoto :tihi:

De er så småt begyndt at komme ind i stuen til os, ellers har de jo været mest på badeværelset…men nu komme de forsigtigt herind :tihi:
Men…de er nu glade for det varme gulv på badeværelset og når vi er på badeværelset, så bliver vi overfaldet med bid i tæerne :høhø:
Men døren står altid åbent derude…så de kan kan være hvor de vil :slight_smile:

Unni Ups
Sally Smut og
Holly Hovsa

Nøj, hvor er de kære :hjerte:

Ihh hvor er de skønne , dem kan I da ikke nænne at komme af med!! :smiley:

Tak :slight_smile:
Nej, det bliver svært…de er simpelthen så søde og sjove :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1048138]Tak :slight_smile:
Nej, det bliver svært…de er simpelthen så søde og sjove :hjerte:[/QUOTE]

Ihh ja, sådan ser de i hvert fald ud! Hvis de boede hos mig, kom de aldrig videre - men jeg er også helt håbløs og slet ikke opdrættermateriale :slight_smile:

Nej, og det er bestemt heller ikke sjovt at skulle af med dem…ej heller når det er misserne…og tit tænker jeg også at nu er det slut, jeg står og tuder når de flytter hjemmefra.

Årh, nogle dejlige basser :wehuu:

Jeg syns det er HELT forståeligt du tuder når de flytter!

Hvor er de kære, de små bredmåsede :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Min favorit er hende, der står på bagbenene på et billede og overfalder sin søster på et andet - ved ikke, hvad farven hedder? :inlove::inlove:

[QUOTE=Eva;1048156]Hvor er de kære, de små bredmåsede :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Min favorit er hende, der står på bagbenene på et billede og overfalder sin søster på et andet - ved ikke, hvad farven hedder? :inlove::inlove:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, hende kan jeg heller ikke stå for :mad:
Farven hedder vildtfarvet, senere bliver hun som de lyse pletter der er på Bibi :slight_smile:

De er…jeg mangler ord

De er bare så nuttede :smelter:

De er godt nok dejlige.

:smelter:

Herlige billeder. :smiley:

:smelter:

hold nu op hvor er de ultimativt super nuttede!!! :smelter::smelter::smelter:

Jeg priser mig lykkeligt for at du bor så langt væk, at jeg aldrig kommer til at pille med fingrene på dem - især hende Unni Ups :ups:

Jamen dog…det er lige til at dø af at se de billeder…hvor er de søde og rigtig gode billeder!

Om jeg begriber, hvordan nogen kan være opdrætter…og skille sig af med dem…eller killinger, for den sags skyld…:S

Jeg kunne ikke…