Lidt nyt fra Casa Temple Bar

Killingerne er nu 7½ uge og kan det hele på den halve tid, så det er lettere at fange dem på video end i et bare nogenlunde præsentabelt billede :smiley:

Ana, der jo nu agerer bonusmor, opdrager på en af killingerne :pisk:

//youtu.be/oBCMlfxpPTI

Som deres kravlegård voksede, kom der også mere legetøj ind i den - og noget af det var sjovt for flere generationer :yah::yah::yah:

//youtu.be/-6EzoyAZBT8

Så begyndte udbrudsforsøgene - wheee, DET er sjovt :rock::rock::rock:

//youtu.be/kshCU99rjfs

Og idag er kravlegården så blevet pillet ned :smiley:

nui :hjerte:

Jeg kan som sædvanlig ikke se videoen…jeg bruger Firefox og flash player NON-IE…og dette forum virker åbenbart ikke med det…det har det ikke gjort i noget tid nu :frowning:

Har du installeret de seneste opdateringer af Flash Player?

jaja, min PC er fuldt opdateret, jeg bruger PSI til at holde øje…men jeg bruger ikke den Flash Player til IE…men NON-IE.
Det har aldrig været et problem før…men siden kattegale blev fixet…kan jeg ikke se videoer :frowning:

[QUOTE=Sim-Sim;1002991]jaja, min PC er fuldt opdateret, jeg bruger PSI til at holde øje…men jeg bruger ikke den Flash Player til IE…men NON-IE.
Det har aldrig været et problem før…men siden kattegale blev fixet…kan jeg ikke se videoer :-([/QUOTE]

Jeg må erkende, at jeg aner ikke, hvad PSI er, men jeg tror alligevel, det er indstillingerne på din computer, der blokerer for indlejrede videoer. Du kan prøve at ændre sikkerhedsinstillingerne - eller leve med, at du ikke kan se indlejrede videoer :slight_smile:

Dette link viser hvad PSI er… http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/ den holder øje med opdateringer hele tiden :slight_smile:

Der er intet på min PC der blokerer for videoer…jeg har altid haft mulighed for at se dem…indtil det sidste fix af kattegale…

Det troede jeg så også, der ikke var på min - indtil der var det alligevel. Men hvis du mener, du kan se videoer alle andre steder, må du jo nok bare leve med, at du ikke kan se dem på Kattegale (eller tage det op med Regitze, om hun har en idé).

Intet er ændret på min PC…indstillingerne er, som de altid har været…men jeg vil altså se videoer af killinger…men så lever jeg uden…øv.

Jeg kan jo ikke andet end sige, at problemet sandsynligvis ligger på din computer (som det gjorde på min) og når du ikke tror mig, kan jeg henvise dig til Regitze, for faktum er, at du er den eneste, der ikke kan se videoerne.

Jamen…jeg tror dig skam :surrender1:, bare mystisk hvis mine indstillinger pludselig er ændret, sådan helt af sig selv :S Er jeg den eneste, der ikke kan se videoer…:? Pyt, jeg overlever, selvom det er liiiidt ærgeligt :slight_smile:

De er ikke ændret helt af sig selv - det er kommet i forbindelse med en helt almindelig opdatering af dit system, som nutildags foregår helt automatisk. Dine sikkerhedsindstillinger er simpelthen blevet sat til, at en youtube-video er en risikofaktor for virus og indtil du deaktiverer den tilstand, kan du ikke se indlejrede videoer. Jeg kan ikke huske, hvordan det slås fra, så det må du tjekke med en IT-kyndig.

Jamen jeg kan sagtens se en you-tube-video på deres hjemmeside…jeg gør det sjældent, men har lige tjekket …

Mine systemopdateringer kommer ikke af sig selv…jeg får besked om, at der er opdateringer…så tager jeg dem fra producentens hjemmeside…de er sat sådan, siden jeg for mange år siden fik en fake update til Firefox…der så ikke virkede, men jeg fandt på google ud af, at der var fake updates i omløb…afinstallerede Firefox med Revo Uninstaller for at få alt ud.og geninstallerede så påny…

De eneste der kommer automatisk, er min antivirus og firewall…

Det er ikke det samme at se dem på www.youtube.com som at se dem på en anden side, hvor de er indlejret. Det er det sidste, der er blokeret for i en sikkerhedsopdatering - og hvordan og hvorledes, den er kommet, er sådan set ligegyldigt for slutresultatet. Faktum er, at du er blokeret for at se dem og at det kun kan ændres på din maskine.

Så…nu har jeg installeret Crome…og kan se dine søde videoer…den nederste med den lille frækkert, der puster sig op…jeg er ked af, at jeg fik fyldt din gode videotråd med en masse bøvl om Firefox…

NØJ, hvor jeg bare skal have små i huset snart… De findes ikke sjovere end nu :smiley: Spiller konstant op til de voksne og er nogle farlige karle :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :hjerte:

Ej altså! Nu må I holde op med at vise alle de supernuttede killinger, for jeg går snart i en nuttethedskoma!!! :smelter:

Herlige killingevideoer. De er ikke bange for noget som helst i den alder- det være sig store katte som Ana eller gigantisk høje klatretræer… :klapper:

Nuuuui jeg elsker Burmeser killinger!:wehuu::wehuu:

Cats og Conni

hvor er de bare kære:hjerte:
MVH Rikke