Lidt nyt fra Nuller

Jeg har taget lidt billeder af Nuller som jeg lige ville dele med jer :slight_smile: Det går forrygende med hende… Hun snakker løs, nusser og er bare så sød og blid… Hvis det hele bliver lidt for dejligt mens hun blir nusset, så begynder hun at tygge og slikke løs på mine fingre :tihi:

Årrrh, hvor er hun skøn! :wehuu:

:hjerte:

nåårrhh hun er bare så kær :hjerte:

Ja hun er så :smiley: :hjerte:

Årh nogle dejlige fotos af hende!
Glad for at høre, at det går så godt!!
Skønt for jer begge to…

[QUOTE=Sannela;1023952]Årh nogle dejlige fotos af hende!
Glad for at høre, at det går så godt!!
Skønt for jer begge to…[/QUOTE]

Tusinde tak Sanne :smiley: Hun blev en anelse træt af mig og mit kamera, så hun lagde sig med hovedet ind mod væggen til sidst… :tihi: Er i sær rigtig glad for der hvor hun ligger på gulvet og kigger lige ind i kameraet :hjerte:

Hun er bare dejlig :wehuu:

Hvor er hun bare køn & hun lyder rigtig dejlig! :hjerte: Det glæder mig sådan at i har fundet hinanden, nu hvor det ikke gik med Oliver. :slight_smile:

Tusinde tak… :smiley: Det er jeg os rigtig glad for… Han er meget savnet, og der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på ham…

& sådan vil du sikkert ha det meget længe. Men heldigvis kan man godt både savne sin gamle kat & elske sin nye kat, på en & samme tid & gud ske tak og lov for det! :slight_smile:

Det er også rigtig sødt…
Det er lidt nuller, at hun skeler lidt.
Det er der også en af Lottes Bimser, der gør…og ham har jeg altid været lidt vild med.
Det er da for sødt!!

Tak for nogle skønne billeder. Hvor er hun bare charmerende.:hjerte:

Smuk og lækker Ragdoll…hende kan du da ikke holde fingrene fra, vel?

Sådan så de gamle Colorpoints ud…jeg havde bl.a. en blåmasket, der også var en anelse skeløjet…hende savner jeg stadig, selvom hun blev aflivet i 1995, 18 år gammel…så at du savner Oliver, er kun naturligt. :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;1023977]Det er også rigtig sødt…
Det er lidt nuller, at hun skeler lidt.
Det er der også en af Lottes Bimser, der gør…og ham har jeg altid været lidt vild med.
Det er da for sødt!![/QUOTE]

Jamen hun er bare en Nuller :stuck_out_tongue: Jeg er os ret vild med hendes skeløje… Synes det gir hende karakter… :hjerte:

[QUOTE=Sim-Sim;1023999]Smuk og lækker Ragdoll…hende kan du da ikke holde fingrene fra, vel?

Sådan så de gamle Colorpoints ud…jeg havde bl.a. en blåmasket, der også var en anelse skeløjet…hende savner jeg stadig, selvom hun blev aflivet i 1995, 18 år gammel…så at du savner Oliver, er kun naturligt. :-)[/QUOTE]

Nej det er meget svært :smiley: men hun står så os altid klar til a bli nusset…

Snehvide er også skeløjet, så jeg er helt enig. :slight_smile:

Årrrh hvor er hun sød! :inlove:

Er også vild med at hun skeler lidt… :hjerte:

[QUOTE=Barky;1024021]Årrrh hvor er hun sød! :inlove:

Er også vild med at hun skeler lidt… :hjerte:[/QUOTE]

Tak :smiley: Synes os bare det er så sødt

Hun er da bare dejlig… og så de der tossede nuttede øjne :hjerte:

Hvor er hun altså bare skøn :hjerte: