Lidt nyt fra tøserne

Først et par billeder af dem sammen :inlove:

Min smukke Djamilla :hjerte:
Hun er en rigtig puttetøs :wehuu:

Til sidst nogle billeder af min skønne Evelina :hjerte:
Hun har bare det skønneste sind og er i fuld hopla fra hun vågner til hun igen falder om af udmattelse :wehuu:

Det er super svært at få Evelinas blå farve frem på billederne :frowning:

Helt fantastiske billeder af de smukke katte :hjerte::hjerte:

MUMS hvor er de bare lækre! :inlove:
Har de fået charmet sig helt ind på Sean og Gizmo? :slight_smile:

Hvor er de smukke og helt umuligt at finde en farvorit blandt de to skønheder

MVH
Gitte

[QUOTE=StinePigen;651963]MUMS hvor er de bare lækre! :inlove:
Har de fået charmet sig helt ind på Sean og Gizmo? :)[/QUOTE]
:tihi: Ja Sean er fuldstændig solgt :wink: Gizmo derimod kan vist godt indimellem få lidt for meget af dem - de er jo hele tiden oppe og køre, når de er vågne :tihi:

De er simpelthen bare så søde at se på. :wehuu:

De er jo bare sindssyg smukke!

De er bare nogle smukke modeller :wehuu:

De ser bare dejlige ud :slight_smile:

Et par skønne tøser:hjerte::hjerte: - og sikkert fulde af ballade. :slight_smile:

Evelina har krudt i numsen fra hun slår øjenene op, og til hun igen falder om at træthed :wink:
Djamilla er lidt mere stille og rolig, men hun kan nu også godt løbe på væggene indimellem :tihi:

De er godt nok dejlige :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;652819]Evelina har krudt i numsen fra hun slår øjenene op, og til hun igen falder om at træthed :wink:
Djamilla er lidt mere stille og rolig, men hun kan nu også godt løbe på væggene indimellem :tihi:[/QUOTE]

hvor er de bare fine :smiley:

og hvor er jeg imponeret over at det har kunne lade sig gøre med så flotte billeder af dem begge to - hvad er de blevet bestukket med :tihi:

[QUOTE=Bodil;652967]hvor er de bare fine :smiley:

og hvor er jeg imponeret over at det har kunne lade sig gøre med så flotte billeder af dem begge to - hvad er de blevet bestukket med :tihi:[/QUOTE]
Ingenting udover en super drillepind :wink: