Lidt nyt i kattegården

Tommy har fået fat i nogle tykke træstammer som han har skåret i skiver og er ved at sætte op som hylder i kattegården :smiley:
Kattene hygger sig i al roderiet og “hjælper” som sædvanlig med det hele :tihi:
Der er kommet 10 stk. op i dag og der er flere endnu…meeen så var der en som ville have fastelavnsboller midt i det hele så der kommer ikke flere op i dag :høhø:

De 3 sidste foto er Madeleine…jeg var inde for at hente hende, hun går IKKE derud frivilligt :tihi:…men man skal være meget hurtig med kameraet for hun drøner ind med det samme igen og er helt flad…der er nemlig MEGET farligt derude :uha:

Jeg tror vist, at ham Tommy skal bookes, hvis vi en dag skulle få muligheden for at lave en kattegård. Og dejligt, at han får hjælp af Kalle og Co. :cool2:
Jeg er sikker på, at Madeleine nok skal komme ud når hun er klar - måske til sommer, hvor der er mange insekter i luften og bedre vejr.

:smelter: en flaaaaa’ missepige :smelter: det ska nok blive fint med de hylder :slight_smile:

Jeg vil altså være kat hos jer i mit næste liv! Det er da total luksus det de misser har! :wehuu:

Sikke en skøøøn kattegård dine misser har :ok:

Hvor ser det godt ud - han er ferm med motorsaven, ham Tommy. :ok:

Men stakkels Madeleine ligner godt nok en, der helst vil være indekat… :slight_smile:

Sikke en genial ide - det ser vildt godt ud.
Og sjovt, som man altid har hjælpere…

Af mine 4 er det også kun de 3, som er ude. Kitten kommer ud ind imellem, men hun er mest inde.

[QUOTE=Maibrit;772792]Jeg tror vist, at ham Tommy skal bookes, hvis vi en dag skulle få muligheden for at lave en kattegård. Og dejligt, at han får hjælp af Kalle og Co. :cool2:
Jeg er sikker på, at Madeleine nok skal komme ud når hun er klar - måske til sommer, hvor der er mange insekter i luften og bedre vejr.[/QUOTE]

:smiley:
Ja, jeg er også sikker på at når først det er varmt og døren står åben og insekterne lokker, så skal hun nok blive glad for at være derude :slight_smile:

Ja,MEGET flaaaaa’ :høhø:
Glæder mig til de alle er kommet op :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Det er en aftale…jeg håber at du kan lide rå kylling og kattemad så :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;772810]Hvor ser det godt ud - han er ferm med motorsaven, ham Tommy. :ok:

Men stakkels Madeleine ligner godt nok en, der helst vil være indekat… :)[/QUOTE]

Ja, det klarer han fint.

Ja, Madeleine er en kylling :tihi:
Brormand Alfen drøner ud og ind og hygger sig derude :slight_smile:

[QUOTE=Lone;772824]Sikke en genial ide - det ser vildt godt ud.
Og sjovt, som man altid har hjælpere…

Af mine 4 er det også kun de 3, som er ude. Kitten kommer ud ind imellem, men hun er mest inde.[/QUOTE]

Ja, jeg håber at hun en dag bliver glad for at være derude.:slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;772832]Tak :slight_smile:
Det er en aftale…jeg håber at du kan lide rå kylling og kattemad så :tihi:[/QUOTE]

Dét håber vi så. :tihi:

Sikke skønt.
Håber Kalle var en god hjælper :wink:

[QUOTE=louiseogbuster;772854]Sikke skønt.
Håber Kalle var en god hjælper ;-)[/QUOTE]

Jo…Kalle gjorde sit til at det blev godt :høhø:

Det er altså nogle smukke katte du har :love2: … og en dejlig løbegård der ser ud til at være blevet endnu bedre !!!

De katte er da ikke spor forkælede - overhovedet :tihi:

Det ser hammergodt ud og kattene tager da godt imod det, kan man se :ok:

På et af billederne sidder Kalle garanteret og funderer over, om han skal hente værktøjskassen og give en pote med eller om han skal lade Tommy blive i troen på, at det klarer han bedst selv :klapper:

Tommy - er han en man kan leje over en weekend :lol:

Lækker indretning af løbegården :smelter: