Lidt nyt om mine vilde katte

Jeg fik jo før jul indfanget 4 vilde killinger og de blev desværre aflivet. Julle blev fixet og er flyttet til et super hjem.
Jeg havde fået at vide at Kolding ikke mere havde aftale med KV, efter 1/1 2012 og at Kolding ikke mere var Lars’s område, men at sagen stadig ville være åben.
Så her for uges tid siden, blev jeg ringet op af Solvej fra KV i Sønderborg. Der ville hører om jeg stadig havde vildmisser her. Det har jeg, den store røde hankat er her stadig og ham var vi enig om at han skulle tilbage når han var fikset. Dette var Solvej super glad for at hører, så hun var oppe med fælden.
Sikkert dog et dejligt menneske Solvej er, hun er det stik modsatte af Lars. Hendes :hjerte: banker virkelig for kattene.
Vi har her i dag set mormissen til killingerne, for første gang siden killingerne blev fanget. Så det er nok hende vi går først efter, inden hun får killinger igen. Solvej vil gerne teste hende inden vi finder frem til hvilken skæbnen hun vil få. Hvor vild hun er og hvordan er hendes pels (hun er jo langhåret). Hvis hende pels er ok, vil vi nok også få hende genudsat. Men det er så dejligt at Solvej vil bruge tiden på at finde den bedst løsning for den lille pige.

tak for updaten…

dejligt der er kommet en kontakt på der rent faktisk kerer sig!!

Hvor er det bare godt at høre at I stadig kæmper for misserne dernede. Og det lyder godt du har fået kontakt med én, der VIRKELIG har kattene i hjertet :slight_smile:

Det var da bare dejlige nyheder. Skønt at det nu sker noget positivt… Håber I får fanget mormis og hun er rask og pelsen er ok :slight_smile:

Godt arbejde, Irene :rock:
og Kattehjemmet i Sønderborg får endnu et stort plus i min bog. De er værd at støtte. :slight_smile: