Lidt om mig (:

Hej og mange tak for invitationen [smilie=hate-smile.gif]

Jeg er en ung pige på 17 år som kommer fra det ‘‘mørke nordjylland’’ -høhø
Jeg bor i en lejlighed med min kæreste på 22 og vores dejlige og yndige kat Fiona -love
Jeg er igang med at uddanne mig til Jordbrugs assistent eller dyrepasser assistent (Har ikke helt bestemt mig endnu -uh)

Jeg er ellers en ret sød pige syntes jeg selv -høhø

Tja ved ikke helt hvad jeg ellers skal skrive - Jo kunne jo sige at jeg hedder Anne-Mette [smilie=hate-tunz.gif]

Så det var vist det :smiley: Hvis i føler at i vil vide mere så må i endelig spørger :smiley:

hejsa og stort velkommen til dig, håber du vil føle dig tilrette her blandt os kattegale

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

PS - hvis du laver mellemrum mellem pote og krammer i signaturen får du en nuttet lille pote

Mange tak Johnny . Skal lige vænne mig til det her . Det er en smugle anderledes end KG. Meeen finder jo nok ud af det -høhø

Mange tak Miss T :smiley:

Tror godt jeg husker dig inde fra KG :smiley: -høhø

-velkommen til dig. Herligt at du også har lyst til at være med herinde. Det tager lidt tid at komme ind i nye ting, men mon ikke vi lærer det -høhø -høhø

Stort VELKOMMEN til dig også.

-velkommen -velkommen -velkommen

Velkommen til dig -velkommen

Håber du kommer til at hygge dig rigtigt meget herinde [smilie=hate-smile.gif]

Også en velkomst hilsen fra mig -balloons

Velkommen -bear

Håber du bliver rigtig glad for at være her hos os Kattegale mennesker. -gruppekram

Velkommen til. Håber du får mange hyggelige timer sammen med alle os “gale” -weee

Mange tak for en varm velkomst allesammen -love

Det rigtig skønt at blive modtaget sådan [smilie=hate-smile.gif]

Stort -velkommen til dig

-velkommen hvor er det dejligt at se dig herinde også

Hej og velkommen til

-velkommen -blomst

[bigloony] [bigloony]
Stort velkommen på Kattegale. Må du få lige så megen fornøjelse af siden, som jeg har hft. -LOL -LOL -LOL -LOL

Mange tak allesammen [bigloony]

velkommen til -kitty

Hej
Også lige en forsinket hilsen fra mig -velkommen