Lidt sjov i gården

Tommy har skåret lidt træstammer op til misserne og lige så snart at de opdagede at der skete noget nyt i gården kom de en efter en for at se hvad det var :høhø:
De syntes det er meget sjovt at hoppe rundt der og vi håber at få fat på nogle flere så der kan blive mange forskellige højder som de så kan springe rundt på.

Se lige på sidste foto ude til højre hvad Mosquito mener de også kan bruges til :høhø:

Kan I finde Holger…øv jeg mener Kalle :smiley:

Hvor er de fine, det ser ud til at de hygger sig rigtig godt :slight_smile: :hjerte:

Det er altså en lækker flok katte, og de ser rigtig ud til at hygge sig med det nye legetøj - og hunden ser også ud til, at ha accepteret det :tihi:

Sikke herligt legeplads de der er ved at få. :smiley:

Super skønne billeder som altid!

fedt…de 4 benede ser ud til at nyde det.

:wehuu:

De missere… :wehuu:

og skønne Kalle hvor er han blevet stor :hjerte:

De missere… :wehuu:

og skønne Kalle hvor er han blevet stor :hjerte:[/QUOTE]

Ja, han er ved at være godt med den bette s…:tihi:

Flere billeder af Kalle og de andre …
Specielt så man kan se at han er vokset :wehuu:

[QUOTE=Lykke86;616964]Flere billeder af Kalle og de andre …
Specielt så man kan se at han er vokset :wehuu:[/QUOTE]

Jeg skal se at få taget nogle i morgen og så skal jeg lige se hvad der blev at de første jeg tog i dag :smiley:

:thumbup::thumbup::thumbup:

Nu fik Mosquito da mulighed for at se ned på kattene :høhø:

[QUOTE=Mega;617014]Nu fik Mosquito da mulighed for at se ned på kattene :høhø:

[/QUOTE]

Ja, du har ret…Bibi står ude til højre under en hale og det er ellers ikke fordi HUN er underdanig over for kattene.:slight_smile:

I kan tilmelde dem konkurrencen i Pælesidning for Katte - hvis den findes… :slight_smile:

Jeg kan godt finde Kalle :wehu: :wehu: :wehu:

Du har stadig ikke fået skuret det der rust af ham, hva’ Lisbeth :klapper:

Katte er jo virkelig taknemmelige at finde legetøj til. Det ser ud til at være et kæmpehit med sådan nogle træstammer.

[QUOTE=galath;617239]Jeg kan godt finde Kalle :wehu: :wehu: :wehu:

Du har stadig ikke fået skuret det der rust af ham, hva’ Lisbeth :klapper:

Katte er jo virkelig taknemmelige at finde legetøj til. Det ser ud til at være et kæmpehit med sådan nogle træstammer.[/QUOTE]

Ja, der er en lille smule rust tilbage men vi kan se hvordan han uge for uge vokser ud af den “røde” dragt.