Lidt til DRENGENE herind

Sammen med mine gæster var vi en tur langs kysten da ca 15 Ferrarier kom kørende. Så her er et rigtig drengerøvs billeded :tihi:

[quote=birtheras;113334]Sammen med mine gæster var vi en tur langs kysten da ca 15 Ferrarier kom kørende. Så her er et rigtig drengerøvs billeded :tihi:

[/quote]

hhmmmmmmmmmmm og her troede jeg det var en fræk pige jeg skulle se og så er det bare en flok ferrarier
najjjj birthe det må du squ ku gøre bedre-LOL

Ja jeg troede sgu også det var noget frækt Gg

Hvordan kan i dog tro det om mig :?

Jeg mener ikke jeg har givet anledning til at tro det - udover da vi viste billeder fra jeres kattegale træf :tihi:

Ja der er vist også mange deromkring Birthe. :slight_smile:

Hvad med begge dele Johnny, både en fræk pige og en fræk bil :tihi:

Fedt billede Denise :thumbup:

Ja lidt blæret er det da :tihi:

Var engang i Cannes, så kom der sådan en blærerøv i en Ferrari og pludselig skulle han spille smart og vende rundt på vejen ved et blinklys og kom til at køre op i midterrabatten, hvorved han bare lige fik smadret ret meget på bilen.
Folk stod og klappede, så der var vist også lidt jantelov der, virkelig pinligt for manden :slight_smile:
Synes det var lidt synd, men havde han råd til en Ferrari så havde han nok råd til at få den repareret også.

[quote=Denise;113421]Ja der er vist også mange deromkring Birthe. :slight_smile:

Hvad med begge dele Johnny, både en fræk pige og en fræk bil :tihi:

[/quote]

jo lidt bedre er det.
problemet for mig med ferrari er at jeg har set masser af det skrammel da der ganske tæt på os ligger et ferrari-værksted .
samtiddig vil jeg hellere se en stor amerikansk muskelbil fra 60erne.
det er der mere stil over

Helt enig, fede gamle amerikaner dytter, hvor forsædet var en lang sofa og ikke 2 sæder :wehuu:

:inlove::inlove::inlove:

Skønt jeg ikke er en dreng, kan jeg skam godt savle over sådan et syn.

[quote=Denise;113535]Ja lidt blæret er det da :tihi:

Var engang i Cannes, så kom der sådan en blærerøv i en Ferrari og pludselig skulle han spille smart og vende rundt på vejen ved et blinklys og kom til at køre op i midterrabatten, hvorved han bare lige fik smadret ret meget på bilen.
Folk stod og klappede, så der var vist også lidt jantelov der, virkelig pinligt for manden :slight_smile:
Synes det var lidt synd, men havde han råd til en Ferrari så havde han nok råd til at få den repareret også.[/quote]

-LOL

Jeg har faktisk også set en ferrari blive smadret engang. Jeg var på kør-selv ferie i Italien med mine forældre og min lillebror for mange år siden. Vi trillede adstadigt af sted sydpå på motorvejen i vores Fiat Uno, da vi blev overhalet af en ferrari i fuld fart. En 10-15 km længere frem var den drønet ind i midterautoværnet og bulet godt og grundigt, og der gik en meget sur italiener frem og tilbage og gestikulerede og råbte :tihi:

[quote=Johnny;113536]jo lidt bedre er det.
problemet for mig med ferrari er at jeg har set masser af det skrammel da der ganske tæt på os ligger et ferrari-værksted .
samtiddig vil jeg hellere se en stor amerikansk muskelbil fra 60erne.
det er der mere stil over[/quote]

Addd hader amerikaner biler, men kan nu heller ikke lide Ferrarier :tihi: Jo de ser godt ud men er noget skrammel at køre i syntes jeg :thumbdown: