Lidt træning med Nemo

Her er et par snapshots fra min eksamen med Don Nemo.
Jeg har bare udvalgt lidt blandet, da eksamen varer næsten 10 min.

Jeg forsøger fortsat at finde ud af, hvordan jeg uploader videoen i sin længde, så interesserede kan se den.

Alle øvelser er indlært med klikker og godbidder, men til eksamen har vi ingen klikker med naturligvis, da dne bruges i indlæringen alene.

Jeg valgte at give ham godbidder under eksamen, vidende, at det trak ned. Vi fik alligevel højere karakter end flere af hundene:rock: You go Nemo
Til sidst, før han blev aflivet, trænede jeg ham helt uden godbidder også. Det samme gør sig gældende for Tip og Eddie i dag. Nogle katte kommer til at elske træningen så meget, at det er muligt.

Hold op jeg savner ham… Se lige den lille tykke krop:)

Øvelserne, som jeg har snapshotted, er

Sit

Dobbelt highfive

Highfive

Dæk

Plads - i denne følger han stadig min finger som target. Som træningen skred frem kunne jeg naturligvis fade min finger helt væk, men da vi gik op til eksamen, var vi ikke nået dertil endnu:-)

Dygtige lille Nemomus.
Jeg savner også den lille kærlige kat.
Knus Elin

Lille dygtige Nemo, jeg savner ham også, han var en vidunderlig kat.

“Tønde” Nemo:-) hihi

Jeg har forsøgt at se filmen før, men græd bare. Men nu kan jeg mærke, at jeg får smilet frem i stedet:-)

døøøøgtig lille mis :wehuu:

Ja han var altså noget særlig den lille “tønde” kat:-)

Nåå , jeg kan godt forstå du savner ham :inlove:
I starten er det altid så svært at gense dem , men med tiden kan man bedre holde til det og erindringer er dybt kærlige :inlove:

:):slight_smile:

Det var dog fantastisk at se… det vil jeg prøve med min næste kat, for Silke er ikke sådan til godbidder.

-høhø