Lidt Vanilla, zi vu plæ?

:D:D

Så har Silke været i gang igen…

Åååååååååååååååååååååååhhhhh hvor er de bare super dejlige alle billederne:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er hun en skøn pige Silke:wehuu: Kan moren SÅ give Silke et kæmpe smæklkys fra mig af:wehuu:

:D:D:D

Det skal jeg nok… hun elsker at få et lille kys lige i pandebrasken - hun glemte lige ét billede, det kommer her.

Dem hun har lavet og lagt ind her er bedre, synz hun - fordi de alle har den samme farve i rammerne - så dem hun sendte til dig tidligere i en mail, skal du ikke bruge - dem laver hun om, så de alle har den samme farve - hun er lidt sart med sådan noget.

-høhø-høhø-høhø

Nåååå det var også super sødt de billede :wehuu:

:D:D

Silke siger tak… og går nok snart i gang med at lave lidt med Gilbert’s billeder…hun trænger til at lave lidt blåt nu, synz hun…

:wehu::wehu::wehu:

HI HI det blev fpor meget af det Lyserøde FNIS

Ååårh, hvor er det nogle søde misser. -wehuu -wehuu -wehuu

Hvor er de dog bare søde
Hilsen Lisbeth

Vidunderlige billeder :inlove:

Dejlige billder - men de kan jo ikke blive andet med sådan en skøn model - og så dygtige Silke til at trylle med dem.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

hvor er silke dog dygtig…

kan SIlke kun arbejde med bimser ?? -wehuu

super billeder og skønt motiv. Er især vild med billedet som care bear ss

MVH
Gitte

Kære Therese…:wehuu:

Låser I dørene om natten??

Jeg kunne tænke mig at være snig-henter -fløjte

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Battlestar;95610]hvor er silke dog dygtig…

kan SIlke kun arbejde med bimser ?? -wehuu[/quote]

:wehu::wehu:

Naaarj da, Silke kan arbejde med alle racer - hvorfor det, hva’ ??

:stuck_out_tongue:

[quote=Mona;95708]Kære Therese…:wehuu:

Låser I dørene om natten??

Jeg kunne tænke mig at være snig-henter -fløjte

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

:ked::ked:

Det er desværre ikke min Vanilla-bimse, Silke har blot lavet nye rammer, tekst og sådan til billederne på SineGry’s hjemmeside… men du er da velkommen i en sen nattetime - men så tag lidt guf med, jeg er altid så lækkersulten om aftenen…

-høhø-høhø

Naaarj da, Silke kan arbejde med alle racer - hvorfor det, hva’ ??

:p[/QUOTE]

fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…

ej i blåt - det er jo drenge trods alt :slight_smile:

[quote=Battlestar;95737]fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…

ej i blåt - det er jo drenge trods alt :)[/quote]

-love-love-love

Så hit med dem - Silke og jeg eeeeelsker rødhårede drenge - men i pink ???

Mener du det, eller hva’ ??

:uha:

[quote=Battlestar;95737]fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…

ej i blåt - det er jo drenge trods alt :)[/quote]

Åh pjat med dig nu ikke så sart Gitze -høhø De re da begge afmonteret så lyserød kan de vel god bære? :thumbup::stuck_out_tongue:

Hvor er de fine de billeder :ok: