:D:D
Så har Silke været i gang igen…
Så har Silke været i gang igen…
Åååååååååååååååååååååååhhhhh hvor er de bare super dejlige alle billederne:wehuu:
Hvor er hun en skøn pige Silke:wehuu: Kan moren SÅ give Silke et kæmpe smæklkys fra mig af:wehuu:
:D:D:D
Det skal jeg nok… hun elsker at få et lille kys lige i pandebrasken - hun glemte lige ét billede, det kommer her.
Dem hun har lavet og lagt ind her er bedre, synz hun - fordi de alle har den samme farve i rammerne - så dem hun sendte til dig tidligere i en mail, skal du ikke bruge - dem laver hun om, så de alle har den samme farve - hun er lidt sart med sådan noget.
-høhø-høhø-høhø
Nåååå det var også super sødt de billede
Silke siger tak… og går nok snart i gang med at lave lidt med Gilbert’s billeder…hun trænger til at lave lidt blåt nu, synz hun…
HI HI det blev fpor meget af det Lyserøde FNIS
Ååårh, hvor er det nogle søde misser. -wehuu -wehuu -wehuu
Hvor er de dog bare søde
Hilsen Lisbeth
Vidunderlige billeder
Dejlige billder - men de kan jo ikke blive andet med sådan en skøn model - og så dygtige Silke til at trylle med dem.
hvor er silke dog dygtig…
kan SIlke kun arbejde med bimser ?? -wehuu
super billeder og skønt motiv. Er især vild med billedet som care bear ss
MVH
Gitte
Kære Therese…
Låser I dørene om natten??
Jeg kunne tænke mig at være snig-henter -fløjte
Kærlig hilsen
Mona
[quote=Battlestar;95610]hvor er silke dog dygtig…
kan SIlke kun arbejde med bimser ?? -wehuu[/quote]
Naaarj da, Silke kan arbejde med alle racer - hvorfor det, hva’ ??
[quote=Mona;95708]Kære Therese…
Låser I dørene om natten??
Jeg kunne tænke mig at være snig-henter -fløjte
Kærlig hilsen
Mona[/quote]
Det er desværre ikke min Vanilla-bimse, Silke har blot lavet nye rammer, tekst og sådan til billederne på SineGry’s hjemmeside… men du er da velkommen i en sen nattetime - men så tag lidt guf med, jeg er altid så lækkersulten om aftenen…
-høhø-høhø
Naaarj da, Silke kan arbejde med alle racer - hvorfor det, hva’ ??
:p[/QUOTE]
fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…
ej i blåt - det er jo drenge trods alt
[quote=Battlestar;95737]fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…
ej i blåt - det er jo drenge trods alt :)[/quote]
-love-love-love
Så hit med dem - Silke og jeg eeeeelsker rødhårede drenge - men i pink ???
Mener du det, eller hva’ ??
[quote=Battlestar;95737]fordi der findes et par rød/hvide smuklinger der også vil være uimodståelige… i pink…
ej i blåt - det er jo drenge trods alt :)[/quote]
Åh pjat med dig nu ikke så sart Gitze -høhø De re da begge afmonteret så lyserød kan de vel god bære?
Hvor er de fine de billeder