Lidt varme på en kold decemberdag

…har Wulfi fundet under skrivebordslampens halogenpære :inlove:

Ligger jeres katte under lamperne nu hvor det er blevet koldt?:tihi:

Mine ligger ikke under lampen… men har tilgengæld splittet den i atomer ><

Min Borg elsker simpelthen alle lamper der har været tændt noget tid og derfor udstråler god varme. Han sætter sig ind under lampen og stikker så næsen helt op i pæren og bare nyder varmen - lidt lige som når mennesker stikker næsen op mod solen på en dejlig forårs dag.

Det er et rigtig godt billede…

Mine ligger sig tæt på radiatoren, eller i sengen :slight_smile:

Når Junior vil være social her i kulden og jeg sidder ved computeren, breder han sig godt imellem fladskærm og tastatur og så ligger han ellers med poterne op på bagsiden af skærmen og hoved, hals og skulder klemt så hårdt mod forsiden at man skulle tro han forsøgte at presse sig selv ind i den…men den giver da selvfølgelig også lidt varme.

At jeg så ikke kan se noget som helst på skærmen er ligesom ham ligegyldigt :dokdok:

-tihi Hvor er det bare sødt at høre om - også Blunky’s ballademagere. -høhø

[quote=Gizzemissen;505150]Når Junior vil være social her i kulden og jeg sidder ved computeren, breder han sig godt imellem fladskærm og tastatur og så ligger han ellers med poterne op på bagsiden af skærmen og hoved, hals og skulder klemt så hårdt mod forsiden at man skulle tro han forsøgte at presse sig selv ind i den…men den giver da selvfølgelig også lidt varme.

At jeg så ikke kan se noget som helst på skærmen er ligesom ham ligegyldigt :dokdok:[/quote]
Den kender jeg godt.:slight_smile:
Her er der ligfrem slagsmål om hvem der kan komme først. Ligger Otto og suger varme, er det helt sikkert Leopold kommer og lægger sig ovenpå ham og de fleste gange går Otto så. Misserne har et tæppe på bordet foran skærmen og jeg sidder næsten altid med tastaturet enten på skødet eller også ligger det på pladen under bordet.
Vi har ikke rigtig nogen lamper misserne gider bruge.
Knus Elin

:tihi: Super klog missetat :thumbup: