Lidt vilddyr er der vel altid

8 Synes om

Må jeg komme med en lille ide… Jeg synes det er så skønt du deler disse vittighedstegninger, jeg er selv ret vild med Mis og Fister (som de bliver kaldt på dansk), men jeg tænker tit, at det kunne være rart at de var samlet i en tråd. Så de var lettere at finde og gense, hvis man lige trænger til et godt grin. Som det er nu, får jeg kun set dem lige når du ligger dem op, og jeg synes det kunne være rart at kunne finde dem samlet. Evt. en tråd kun med Mutts og en tråd med blandet vittighedstegninger, eller begge dele samlet. Hvad siger du til det @Eva og hvad siger I andre? Er det kun mig der gerne vil gense dem, i en samlet tråd? :smil:

9 Synes om

De er sp fantastiske og vame dannende, at man på en dårlig dag, kan gøre dagen meget bedre med dem

3 Synes om

Ja, jeg har selv flere af deres albums, bare på dansk. :smil:

2 Synes om

Det lyder da som alle tiders idé - men hvordan gør vi det ?

4 Synes om

Du eller en anden, opretter en tråd, hvis den kun skal være for Earl og Mooch, kan man jo kalde tråden for Mutts (som den hedder på engelsk). Hvis den skal være for blandet vittighedstegninger m.m. kan man jo kalde den det. Personlig synes jeg meget gerne at Mutts har en tråd for sig selv, og den synes jeg vil være oplagt at du laver, da det jo er dig der er så sød at dele dem. :slight_smile: Og så når tråden så er oprettet, ligger du blot de nye tegninger ind som et nyt indlæg. Jeg opretter gerne en der hedder “blandet vittighedstegninger m.m.” hvis det er okay? :slight_smile:

7 Synes om

Hov kom lige til at tænkte på, at jeg vist ikke fik sagt at jeg mente fremover. For det bliver vist for besværligt at finde alle de gamle og overføre den til en tråd. Så oprette en tråd, og så fremover, ligge alle Mutts (eller hvad du vil kalde tråden @Eva) striberne der i. :slight_smile:

1 Synes om

Nu har jeg oprettet en tråd, der hedder Mutts og indsat dagens joke. :hoho:
Jeg ved ikke, hvordan man overfører - for jeg kan nok godt finde nogle af de gamle, hvis det er?
Det lyder godt, hvis du opretter en tråd, med andre vittigheder og sjove indlæg :thumbup:

4 Synes om

Det ved jeg hellere ikke, men måske du kan kopier og indsætte, i stedet for. :slight_smile:

1 Synes om

Nu har jeg kopieret og overført dem, jeg lige umiddelbart kunne finde :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Synes om

Så dejligt. Tusind tak for skønne grin som nu er samlet i en tråd. Lige til at få et godt grin af :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

5 Synes om

Sikke en god ide @Enki :thumbup:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Sikke en dejligt tråd du har allerede fået lavet :thumbup:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om