Lidt vildt og lidt sort

Nu starter motorcykelsæsonen og nye læderbukser var købt. Sådan nogle limes op og som sædvanlig havde jeg Quini til hjælp. Da han rendte med dutten til limen, måtte jeg lige efter ham :tihi:

Dino og Dee hygger. De fungerer virkelig godt mellem de 5 misser herhjemme. De er helt utrolig glade for hinanden allesammen :slight_smile:

Lidt “vildt” sammenhold i solen

Og hvem kan nænne at skifte en gammelt kradsetræ ud, der er lagt så godt til

Skønne billeder, du har nogen pragtfulde katte.

Skønne katte :slight_smile:

Men kan da godt se du mangler en lille :smiley:

Nøjjjjj hvor står den rødbrune farve godt til sort:wehuu:…der mangler vist lidt i min indretning herhjemme:høhø:

Skønne katte - men mangler der ikke lidt andre farver???

:thumbup::thumbup::thumbup:

Skønne, skønne misser.:wehuu:
Og altid hjælpsomme Quini, nu mangler vi altså at se ham på din motorcykel, gerne med hjelm og det hele:tihi:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;351360]Skønne, skønne misser.:wehuu:
Og altid hjælpsomme Quini, nu mangler vi altså at se ham på din motorcykel, gerne med hjelm og det hele:tihi:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Ha ha, nej det kommer han ikke til. For der hvor motorcyklen står kommer han ikke, det er kun baghaven der er indhegnet :høhø:

Men vores tidligere besøgsmis er her. Og han har vist ikke helt styr på retningen man kører i.

De hygger rigtigt :iloveyou:

Sikke nogle skønne billeder:wehuu: Især det sidtse :hjerte:

Hvor er det bare nogle helt fantastisk smukke katte!! :slight_smile:

Hvor er det bare gode fotos…jeg må altså eje en somali en eller anden dag. :wehuu:

Skønne billeder af dine misser :thumbup:

Dejligt at se nogle billeder af dine somali’er :wehuu:

:hjerte::hjerte: De er bare så skønne dine katte :wehuu::wehuu:

Det her billede er vildt godt :inlove::thumbup:

Har du været ude på din første “cykeltur” :?

Nej Mie, venter til efter påske, jeg er en kylling. Og har ikke rigtig tid til at hente den før :høhø:

At Quini vil hjælpe dig med at lime, det er jo klart :høhø:

:wehuu::wehuu:Som altid er dine misser, skønne og dejlige :inlove:

Nå, hvor er de smukke allesammen :wehuu:

:uha: :uha: :besvimer: :besvimer: :besvimer: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Du godeste hvor er I smukke…
Ih…altså…

Har I en fan-klub?

:hjerte: :hjerte: :stjerner::rundtosset::kor::hjertehop: :håndtryk::heya:

Nåehhh… Dino er ved at blive gråskægget :slight_smile:
Dejlige billeder… og bestemt ingen grund til at lave en farvevariation i flokken efter min mening… vildt og sort klæder hinanden fremragende :wink: