Life of Brian

De vokser som ukrudt og der er to øjne åbne.
Jeg har ikke kigget mere på køn så indtil videre er det stadig 3/1 til pigerne :slight_smile:
Farver… :smiley: Nu er den her parring ret let eftersom der kun kan komme to varianter :tihi: Jeg tror der er tre brune og muligvis en enkelt chokolade, den det er med stort forbehold endnu :høhø:

:slight_smile:

Hvor er de skønne.

Men…hvad er forskellen på brun og chokolade?

[QUOTE=Tante Tut;1301280]:slight_smile:

Hvor er de skønne.

Men…hvad er forskellen på brun og chokolade?[/QUOTE]

Brun er faktisk “Sort med maske/colorpoint” og Chokolade er en fortynding af Sort. Ligesom Blå også er en fortynding af Sort, bare en anden “gren”.

:slight_smile:

Tak Julia

Og forskellen i slutresultatet er dette
Brunmaskede
http://www.siameser.dk/Dansk/Killinger.htm

Chokolademasket (med hvidt, det er Whiskey som er opdrættet af Mette M og ejet af Ann R herinde :slight_smile: )

DSO er der en rigtig god del med farver og mønstre på de orientalske racer. Bag EMS koden ligger der et billede på rigtig mange varianter :slight_smile: Lucky (Sjussens far) er der også som repræsentant for OSH b03 :slight_smile:

:slight_smile:

Tak Eva og Luise – det bliver smukke katte, uanset farve og maske.

Bliver sjovt at følge dem, der er vist noget om at de er ret aktive og snakkende :høhø:

Nu er 5 dages killinger jo pænt kedelige… de spiser og sover og øver deres stemmer :tihi:
Men i guder de er nuttede :hjerte:
Jeg bruger igen igen uforholdsmæssig meget tid på bare at glo :slight_smile:

Det er bare så hyggeligt :slight_smile:

Jeg har en lille rygsvømmer. De reagerer alle når jeg snakker ned i kassen men ham her… uhhhh han smider sig på ryggen og fægter med alle 4 ben. og når jeg så tager ham op, så putter han sig i min hånd :hjerte: Han skal nok blive “sjov” at sende ud i verden :ups:

:smelter:
Det ser så dejligt afslappet ud:hjerte:

Mangler Lars da ikke en lappedykker? :tihi:

Njaaa pt er vi på 100% overbelægning i vores kattehold så det kan godt blive en udfordring at få ham overtalt :smiley:

Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]

Damn de er nuttede :inlove:

Er der meget stor forskel på størrelsen af de 3, der dier? Eller er det bare vinklen på kameraet (eller killingerne), der snyder? Den yderste til højre ser ud til at være meget større end den yderste til venstre. Og lidt større end den i midten.

:slight_smile:

Jeg tænkte præcis det samme – og så synes jeg, at den til højre allerede har lidt farve på ørerne.

Kender godt dét med at kunne sidde i timevis og bare se på…her er det bare mini-mini-mini skildpadder :hjertehop::hjertehop:

De er bare såååååå skønne, de små killinger.

:slight_smile: Det handler om en fotograf der skal være hurtig :wink: de tre er lige store på nær nogle få gram og “undermåleren” er 15 gram under de andre :slight_smile:
De tre har farve og bliver uden tvivl brunmaskede :slight_smile: Både ørekant, trædepuder og næsespejl er mørke allerede. Den “lille” bliver chokolade da den har tanken af farve men slet ikke så mørk.
Køn: stadig 3/1 til pigerne :wink:

[QUOTE=PiaB;1301349]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [SIZE=1]Jeg skal ikke have siameser * [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]

Damn de er nuttede :inlove: [/QUOTE]

Du ved godt hvem jeg regner med dervil fotografere dem når de runder 5-7 uger ik? :slem:

4 lynskud i dårlig belysning og med en mormis der ikke så gerne låner ud :høhø:

Undermåleren, pige og chokolade.

Brun pige

Brun pige

Brun dreng

Tjjoooooeeeeøøøøhh… :pose::besvimer:

Nååååårrrrh de er søøøøde. De små flapører altså. :hjerte:

:smelter:

Billede 2…brun pige…aw!! hvor er hun bare dejlig :hjerte: