Life of Brian

[QUOTE=DK Sugieh;1301336]Nu er 5 dages killinger jo pænt kedelige… de spiser

[/QUOTE]

Hende Hildi præsenterer ellers noget af en mælkebar :thumbup:

Brian nærmer sig sit afkom… Han har til nu været ved at skide grønne grise når han har hørt lydene fra kassen :klapper: Men de skal stadig ikke sige lyde når han er SÅ tæt på, så er han den der er skredet :lol:

Edit: Fødekassen er ny :slight_smile: Den har Johnny lavet til mig før jul og den er bare rigtig lækker :slight_smile: Hildi synes i vid udstrækning det er noget opreklameret pjat, men vi er kommet til enighed om den kan anvendes når den bare står oppe i sengen :dokdok:

:høhø::høhø:

Man kan godt se på hans kropssprog, at det er lidt farligt – og man kan ikke selv gøre for, at man er en
Brian Bangebuks :høhø:

En lille update på de små :slight_smile:
Vi er rendt ind i en omgang øjenbetændelse, så ingen billeder af dem før de ser ordentligt ud :wink:
Der har været lidt skrammel med den ene killing. Den har haft en virusinfektion og tabte sig så meget at jeg ikke var helt sikker på overlevelse. Jeg støttefodrer og har gjort det i nogle dage, og nu er vægten stagneret. Den har hele tiden været fuld af lyd og liv men det har stadig været bekymrende.
Hildi har været dybt frustreret og når den går helt i selvsving så kommer hun og afleverer den. :hjerte:
“Vi” har med andre ord fået et lille kolikbarn :tihi:
Brian er stadig meget bange for sine børn men storesøster Shannon har fået 4 nye stykker legetøj… De er i hvert fald spændende og jeg glæder mig til de begynder at komme ud af kassen :slight_smile:

Så er alle ved at være med igen :slight_smile: og det går til levesiden med undermåleren :slight_smile: Hun var 100 gram under de andre da hun havde det værst men nu tager hun revanche :tihi: Hun har indhentet små 50 gram på to dage og jeg støtter ikke længere :hjerte:

Hvor er det dejligt at høre det går godt med “undermåleren” :hjerte: … og selvfølgelig også de andre :slight_smile:

Med storesøster på visit :slight_smile:

og MEGET modige Farmand :klapper: Han har faktisk været helt nede i kassen :uha: i 11 sekunder :smiley:

:hjerte:

NU bliver det ikke ret meget bedre :hjerte:
Far, Mor og børn :wehuu:

Sikke nogle smukke katte, store som små :slight_smile:

Øj :wehuu:

[QUOTE=DK Sugieh;1301960]NU bliver det ikke ret meget bedre :hjerte:
Far, Mor og børn :wehuu:

[/QUOTE]

Hvor er ham Brian en modig kat - godt nok tog det lidt dage at blive klar over de nyfødte ikke spiste store stærke far-misser, meeen :slight_smile:
Så søde de alle ser ud!! :slight_smile:

3 ugers fødselsdag :flag:

Og flyttedag… OMG som Hildi da ligner sin mor :dokdok: Det lykkedes at holde de små i den fine fødekasse til i morges, så opgav jeg at diskutere med Hildi længere… :surrender1:

Det er så hvad hun fik ud af det… gnider mig skadefro i hænderne :smiley: Nu kan hun nemlig fise rundt efter undermåleren som det tog små 10 minutter at finde ud over kanten :smiley:

Hun skal antageligt til Danty og lege lillesøster…

Judith og farmand :hjerte:
Stadig ret meget undermåler men hey… når man nu halter bagefter og allerede er mere end 3 uger, så kan man godt spise tyndt slam :slight_smile:

Der prøves kræfter i hulen :slight_smile:

Bunke :hjerte:

På mystisk vis har undermåleren groet sig et gevaldigt bagparti… :smiley:

Awwww, se de små bitte brune tæer :inlove:

Undermåleren Judith deler tæsk ud :slight_smile: Hun er på str med en 3 ugers killing men fræk som de andre på 6 uger det ser så sjovt ud når hun kommer fræsende hen over gulvet :smiley: mini mini mis :hjerte:

Sugieh sidder sammen med Mrs. Big Nose…

Der pludselig er lige lovlig fræk…

men så er det godt Sugieh både er retfærdig og lidt hård :tihi:

Mens Hildi har 1-1 tid med mig…

Passer farmand på de små :klapper: Han er ca. ligeså god til det som en teenagefar bør være :smiley:

Nå nu er de små ikke så farlige mere, synes Brian :høhø:

Nej han er vokset med opgaven :tihi: Til gengæld leger han lidt hårdt med dem af og til :smiley: Men så kommer mutter Mis og deler lussinger ud :smiley:

Altså, han kan da finde ud af at ligge ned inde hos dem… Dygtig dreng :stuck_out_tongue:

Jeg er vild med dine billeder og små historier :smelter: