Lift søges fra Billund til Randers lørdag den 26. juni

Jeg kan godt lide at gå med livrem og seler, derfor denne annonce.

Jeg skal udstille i Billund om to uger, 1 kat og kun lørdag.

Det med transporten var der også helt styr på, idet min far og min bror fortsætter turen over den tyske grænse og handler lidt inden de kommer tilbage efter mig igen.

MEN…min bror overvejer at købe et fladskærms-TV på turen, og hvis han gør det, så er der altså ikke plads til mig og Junior på bagsædet :tihi:

Så hvis ham Martin nu beslutter sig for at købe et nyt fjernsyn, er der mon så nogen der skal i retning af Randers lørdag efter udstillingen - og har plads til 1 person og 1 mellemstor fast transporttaske? Vi skal nok opføre os ordentligt :høhø:

Spørg evt. Tine? Hun skal derned, om de har plads ved jeg dog ikke :slight_smile:

Venter lige og ser om hun opdager tråden selv. Ellers skal hun måske med til kredsafslutning på onsdag også? Dovenskaben længe leve :høhø:

Tina - Det tror jeg nok at hun skal. Jeg skal desværre ikke, eksamen d. 17. (torsdag)

Uha jeg ville da utrolig gerne være behjælpelig igen, men denne gang tager manden med, og da vi overnatter i Billund fra om fredagen og selv skal have 2 katte med, så har vi desværre ikke plads.

tina : mega mega underlig request - hvis han skal over grænsen vil han så købe laktosefri mælk med hjem til mig ? det er uht så det skal ikke på køl. det koster nemlig 18,50 herhjemme - og under det halve dernede
kram
kira

Opdaget. :thumbup: Hvis du kan dele bagsæde med Kira og 3 andre misser er du velkommen til at kører med hjem. Der bliver nok lidt trangt men med en kat på skødet går det nu nok. Mener vi har prøvet det der var værre.

:thumbup:

Takker. Og er hermed skrevet bag øret i tilfælde af at det skulle blive nødvendigt. Det kunne jo være der slet ikke blev købt et fjernsyn, eller at det fyldte mindre end forventet :tihi:

Forresten hvad med onsdag? Skal du kører med der også?

Nope, jeg medbringer hele familien :rock:

Lagde ud med at lokke Martin til at køre med lovning på god mad fra en rød pølsevogn. Da vi så mindede far om at vi skulle låne bilen, fik han lige pludselig mundvand, så ham fik jeg lov at eftertilmelde.

…lyder det bare som udstillingssnak det her? :høhø: