Lift til vejle d. 10?

Hej er der nogle der evt skal til vejle fra københavn her d. 10?
Jeg skal nemlig hente killing men billetterne koster 700kr tur/retur og det er aaalt for meget.

Jeg er sikker på at du kan finde nogle orangebiletter, og så er prisen heldigvis en anden. Jeg kan komme t/r for ca. 410 kroner, men det er også d. 9 april, jeg har søgt på.

http://www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/indland/billetter/dsb-orange/landingpages/orange-extreme/

Nej desværre er de udsolgt. typisk…

Ellers prøv: http://www.samkorsel.dk/ :slight_smile:

[QUOTE=Kylesa;559310]Nej desværre er de udsolgt. typisk…[/QUOTE] Hvis du rykker datoen til den 11. marts i stedet for er der i hvert fald masser af plads. Mon ikke du kan rykke afhentningsdatoen en dag. :slight_smile: Billetterne koster nemlig kun 175 kroner pr. vej., dvs. 350 t/r.

Du kunne jo eventuelt spøge nogen af dem der skal til Snejbjerg i weekenden om de ikke havde plads til en mis :slight_smile:

nej desværre var der ikke nogen den dag…

Ja jeg ved det men hun skal arbejde der og er bange for at sidde i kø på vej hjem… :frowning:

Eller TICA folket der skal fra Sjælland til Jylland måske kunne finde plads til en mis på vejen?

Jeg ved bare ikke om det bliver noget rod, da Irma skal køre fra frederikshavn til vejle og så skal hun aflevere ham til nogle som så skal køre ind til mig med ham. Det lyder lidt kompliceret plus at det da kunne være rart både for mig og hende at se hinanden. :?

Måske det bedste ville være, at I (opdrætter og dig) fandt en løsning på en afhentningsdag, hvor der ikke er nogen, der skal arbejde. Fx en søndag eller en lørdag, hvor det også er muligt at komme billigere afsted med tog. Ellers kunne du jo leje en bil, hvis du selvfølgelig har et kørekort. Jeg er sikker på at der findes en god løsning på problemet. :slight_smile:

Jeg antager selvfølgelig at du har været oppe og se hos opdrætter og se killingen og stedet den kommer fra, ellers havde jeg taget hele vejen fra København til Frederikshavn.

Nej, det har jeg ikke -jeg ved godt at det er en risiko at tage, men jeg har fået en god beskrivelse af ham som killing og jeg stoler på hende. Jeg har aldrig købt et dyr ubeset før, men føler at jeg godt tør.