Lige en lille billedrunde af mine poter

jeg vil da også lige vise mine poter frem -lovelove

lige nu består kattebestanden i huset af min dejlige MCO kastrat Chilli på knap 3 år.

Og Khiva min lille “huskat” (begge forældre er Norske skovkatte men far har ingen tavle, derfor huskat -høhø )

begge disse dejlige damer skal bo her som legetanter og selskab for min kommende avlskatte.

Om små 14 dage skal jeg hente min første avlspige -forelsket og hvis nogen skulle være i tvivl så glæder jeg mig helt vildt.
Freja er Amber spotted tabby og jeg glæder mig meget til at følge forvandlingen i pelsfarven efterhånden som hun vokser sig større.

En af de første weekender i Juli skal jeg så hente min avlsdreng -love en lille blå sag jeg har ventet på siden få timer efter han kom til verden. Det har været noget af en rutchetur, da der blev spottet HCM i hans mors stamtavle og hun skulle testes før jeg var sikker på at ville købe ham. Hun blev for ikke lang tid siden testet negativ og en sten lettede fra mit hjerte. Her er min Lille Blå aka “gizmo”

det var kattene her i huset, forløbigt i hvert fald. Jeg har planer om at tilføje 2 hunkatte og muligvis endnu en hankat på et tidspunkt, men det skal være når den helt rigtige kat dukker op [cat01.gif]

Dejlige billeder -bananer og tillykke med dine små nye smuksakker -bananer

-forelsket hvor er de bare dejlige allesammen -forelsket

Dejlige misser du har -love -love
Det bliver da rigtigt spændende med de 2 nye du skal have [smilie=hate-smile.gif]

de er SKØNNE - er vild med både Gizmo og den lille nye pige… hvor ser de lovende ud…

helt vidunderlige…

sikke en fin familieforøgelse dine smukke legeonkler skal have [bigloony]

Hvor er de skønne alle 4 misser -forelsket -forelsket Glæder mig til ta følge de små og se deres udvikling

Lækre katte -forelsket

Det er sjovt du siger at Khivas forældre er NFO´er for jeg ville have skudt hende til at være MCO blanding med den Box hun har. Men det er svært at være helt sikker, når billedet ikke er i profil. :slight_smile:

Ja hendes box er ret “kantet” og det er fint nok hun bare skal være her som hyggemis… Dog har jeg set og mærket begge forældre, set mormis´s stamtavle og ærget mig over faderens manglende, men lige præcis hende her er ikke købt fordi hun skulle være race, men pga ren og skær affection, skal lige se om jeg kan finde et i profil.

Har desværre ikk noget der er bedre end dette -sorry

Amber spotted… HOLD DA FAST…!!!

SKØN!!! farve!!

Og skønne skønne katte.

Held og lykke med det hele :slight_smile:

Mange tak, ja det er en skøn farve, og meget spændende, da den vil forandre sig fra det den er nu til en meget dyb rav/rød farve.
Desværre er der meget stor uenighed om hvorvidt farven skulle ha været godkendt eller ej, og jeg højst sansynligt sætter migselv i blæsevejr fra starten. Men når men har forelsket sig så blir man “blind” Håber bare mine skuldre er brede nok til at bære den kritik der evt måtte komme hen ad vejen.

skøn det er hun i hvert fald, og jeg glæder mig meget til at hente hende i næste uge [bigloony]