Lige en test

:kryds: lige en test om jeg nu kan finde ud af dette.

prøver igen

weeh jeg kunne
nå men her er et billede af en mine babyer som jeg regner med at beholde.

Nååååå en bette Bimse mis :wehuu: HUn er godt nok dejlig:wehuu:

taaaak

Nåårh hvor er hun dog en skøn tortie mis :wehuu:

taaak har hel 4 skønne tortier bimser og de er frække som dagen er lang

hun er skøn :wehuu:…så du kunne bestemme dig? :wink:

Hun er da dejlig. -wehuu -wehuu

:hjerte::hjerte:

Jeg skal bare have en bimse en dag - og så en rødhåret også…

Hun er ganske enkelt noget så bedårende…

:wehuu:

nej ikke helt. jeg har besluttet at bella skal blive men bliver nød til at beholde to hehe så nu er spørgsmålet om hvilken af de sidste to der skal blive os.-grrrierdumme

chokoladen er midlertidigt reserveret

neverdais nu er det jo længe siden du har set dem.men her er de så nu hvor de er lidt ældrer.:slight_smile:

Jeg skal bare have en bimse en dag - og så en rødhåret også…

Hun er ganske enkelt noget så bedårende…

:wehuu:[/quote]

kan godt forstå du os må eje en bimse de er os super skønne:wehuu:

Det er de jo bestemt ikke blevet grimmere af :wehuu:…måske Sine og jeg skulle starte bilen og tage et smut til Vejle igen :lys-ide:
Men dvs. du beholder 2 brune?

Nåååårh, hvor ser de dejlige og smukke ud :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Denise;131770]Nåååårh, hvor ser de dejlige og smukke ud :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote] tak skal du ha

[quote=Nevadaisy;131768]Det er de jo bestemt ikke blevet grimmere af :wehuu:…måske Sine og jeg skulle starte bilen og tage et smut til Vejle igen :lys-ide:
Men dvs. du beholder 2 brune?[/quote]

i er altid velkomne og håber jo du stadig vil hjælpe mig (hvis altså sine vil låne dig ud) i hornslet:sshh::bebe:

Selvfølgelig :ok: det kommer kun an på Sine :wink: hvis hun er ond den dag kan jeg jo altid liste væk :muhaha:…medmindre at hun holder mig i snor :uha::tihi:

-grrrierdumme vi må ligge en slag plan så vi kan få dig lusket væk fra sine. er ret overbevist om at hun kan logges væk med lidt rulade:tihi:

-LOL jeg tror du har ret