Lige nu ELSKER jeg mine katte!

Jeg har tullet lidt rundt og børstet tænder osv, da jeg er på vej i seng. Lige før kom jeg ud fra badeværelset og ude i gangen piler en KÆMPESTOR edderkop lige forbi mine fødder, så jeg hopper en halv meter og hyler som en stukket gris! Flemming troede, at jeg var ved at dø, og det var jeg næsten også!

Heldigvis sidder der 4 katte i gangen, som fiser efter den her edderkop, og Ja Rule den bette skid, får hurtigt kastet den rundt og leget med den, så den ikke kan løbe videre ind i soveværelset -what

De bruger vel et par minutter på at lege med den, og nu har Ja Rule så lige guffet den - der lå 3 ben tilbage på gulvet! Dyyyygtig misser :thumbup:

Bare han nu ikke kommer og vil kysse om lidt… :blegne:

Skønt at have sådan nogle dejlige hjælpe katte!!

Jeg kan lige se scenen for mig,for det kunne lige så godt have været mig…

Kh
Anja

De to B’er lavede osse et perfekt team-arbejde i aften … jeg så desværre ikke hvem der endte med at spise edderkoppen :rock:
At jeg så ikke er bange for edderkoppe er en anden sag, så selv hvis de ikke havde taget den, ville jeg kunne sove roligt af den grund :stuck_out_tongue:

Hihi sikke nogle dygtige missere :wehuu: Beskytter moar mod den store stygge edderkop :inlove:

er det nogle kræ du lejer ud…mine fladnæser tror nemlig at eddekopper er edderfarlige

Det er dem, der skal bruges som tandstikker :cool:

dyyyyyyygtig missen :slight_smile: det er vist godt du har fået en lille ny kriger i huset :hjerte:

Pas på Jane… de tre tilbageværende ben, er dem, som skal bruges til at samle monsteret igen!!! Hold godt øje med evt hårboller fra Ja Rule…

Ann - araknofobic to the extreme :smiley: og med en totalt ubrugelig Bande, der mener at edderkopper skal diskuteres og tales om - ikke jages og slås ihjel! :doh:

[quote=Ann K;276350]Pas på Jane… de tre tilbageværende ben, er dem, som skal bruges til at samle monsteret igen!!! Hold godt øje med evt hårboller fra Ja Rule…

Ann - araknofobic to the extreme :smiley: og med en totalt ubrugelig Bande, der mener at edderkopper skal diskuteres og tales om - ikke jages og slås ihjel! :doh:[/quote]

Rent faktisk så tog jeg jo en kæmpe håndfuld toiletpapir for at samle de her 3 ben op, og så smed jeg dem i toilettet og blev nødt til at skylle ud, fordi jeg skulle jo ikke risikere, at de kunne kravle op igen :ups:

RESPEKT Jane… dét havde jeg simpelthen ikke turde gøre!!! :slight_smile:

Dygtige misser du har dig. Mine er ligeglade med edderbasser så dem må mor selv fjerne :blegne:

Flot klaret af misserne :ok: