Lige over 4 uger og med navne

Så er killingerne lige over de 4 uger og hold op det går stærkt her i huset :uha:
Forrige tirsdag kom de i kravlegård fordi drengen hang udover den høje kant på fødekassen. I tirsdags kom de ud af kravlegården fordi drengen hang på kanten af kravlegården, 4 uger gammel !! :uha:

Nu har de så fået halvdelen af mit værelse og så må vi se hvornår de indtager stuen :tihi:. De har nu været i stuen et par gange for når jeg åbner døren til værelset fiser drengen (ham igen!!) ud af døren :stuck_out_tongue:

De er alle 3 meget kontaktsøgende og kommer farende når man kommer ind til dem og så skal de bare hænge :inlove:

Nå, men de har jo også fået navne og det blev til Spanske navne

Catika’s Chita Catalina, en fed lille prop :hjerte:

Catika’s Chiara Carolina, total nuser :hjerte:

Catika’s Carlos Cayetano, ingen ord kan beskrive ham :hjerte:

Og et bonus billede af Chita og Carlos :inlove:

Er du sindssyg, han er skøn :hjerte::hjerte::hjerte:

Det er tøserne også, men han har lige det dér :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Temple Bar;659200]Er du sindssyg, han er skøn :hjerte::hjerte::hjerte:

Det er tøserne også, men han har lige det dér :p[/QUOTE]

Fuldstændig enig :stuck_out_tongue:

Nøj de er søren sjaske mig kære :smelte:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Nuuuuuui, hvor absolut nuller!!!

Nuiii hvor er de bare skønne :hjerte:
Tror sgi godt jeg en dag kunne få lyst til at hoppe ud over min race og få mig en super skøn lille somali, for de er da godt nok også bare lækre :hjertehop:

Hvor ser de bare kære ud :love2:

Nu ser de faktisk mere end lovende ud… :smiley:
Hold da op, hvor er de dejlige alle tre.:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;659442]Nu ser de faktisk mere end lovende ud… :smiley:
Hold da op, hvor er de dejlige alle tre.:hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Det er bestemt ikke noget skidt kuld og de får lov til at være her til engang midt i nov. eller længere, så der behøv’s ikke at blive besluttet noget hurtigt :cool2:

Stadigvæk fede katte :hjerte: :cool:

:hjerte::hjerte::hjerte: og de er ligeså nuttede (og frække) irl som de udviser på billederne :smiley:

Da jeg så knægten tænkte jeg… Kæft han lyser jo lige frem af en bølle af de store:p, men på den herlige måde…

Nu ved jeg med sikkerhed at jeg ikke passer sammen med en somali, men derfor må jeg gerne synes de er lækre…:høhø:

Hvor er de dog smukke og dejlige :hjerte: Farvemæssigt ser de jo rigtig lovende ud med alt det sorte og jeg elsker de der gode kontraster i ansigtet :love2: Glæder mig til at gramse på dem en dag :slight_smile:

Jeg prøver lige at lægge en video ind :slight_smile:

Eva, du må sige til hvornår du kan :slight_smile:

[QUOTE=MZJ;660101]Jeg prøver lige at lægge en video ind :slight_smile:

http://www.youtube.com/watch?v=noC6Vx0Uf14[/QUOTE]

Tak :cool2:

Nuuuiii, de er skønne :hjerte::hjerte::hjerte:
Er ikke sikker på, jeg tør komme forbi :rock: