Lille bitte orientalermis bl. Maine coon

Syntes lige jeg ville dele det her med jer.

lille Monkey flyttede til Sverige i søndags. Han skal bo med de her to Maine Cooner. Den til højre er den “gamle” hankat og den til venstre er killingen som skal være hans “legekammerat” Ha’ ha sikke en forskel, der er 4 uger aldersforskel på de to.

men de hygger sig alle tre, efter 1 døgn

mange hilsener
Birthe & co

Sikken et skønt billede - og ja, hvor er de da forskellige! :tihi:

Nårh :smiley:

Haha hvis den store jokker på Monkey opdager den vel dårlig nok at den har fået noget under poten L

Sikken en forskel, det er jo helt vildt!

Men lur mig om ikke monkey ender med at bestemme det hele :lol:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;694636]
Men lur mig om ikke monkey ender med at bestemme det hele :lol:[/QUOTE]

Årh, sådan nogle ældre maine coon herre kan nu godt være nogle bestemte nogen :tihi: Meget overbærende overfor spilopper, men ikke i tvivl om hvem der er bossen :smiley:

Sikke et dejligt billede :smiley:

MCO-killingens hale er lige så stor og tyk som hele lille Monkey (minus hans hale altså) :tihi:

Herligt billede. :smiley:

Men han skal nok klare sig. Hellere lille og vågen… :wink:

Herligt billede :smiley:

Sikke et herligt billede. Monty ser ud til allerede at finde sig godt til rette mellem kæmperne :wehuu:

Nåehh :wehuu: han får da masser af lækker pels at putte i…

Det minder om da Thane flyttede ind. Abypigen Ting, der vejede ca et halvt kilo mindre, så en gang på ham, kiggede derefter på os med udtrykket " Det der er F****** ikke en killing!!!" :smiley:

Monkey ville være undskyldt, hvis han følte sig lidt overvældet der mellem de to kolosser, men det ser det bestemt ikke ud til, at han er :slight_smile:

:hjerte: Han har jo en bodyguard/varmepute på hver side :hjerte:
Der skal han nok aldri fryse :slight_smile:

Der skal lige byttes om på to af dem, så er det trip, trap, træsko. :wink:
Hvor er de søde og det er jo altid godt når de kan spise så tæt på hinanden, så hurtigt!

Nah - det kan godt være de der katte er mindre af krop - men egoet er som regel ikke :slem:

Herligt billede - håber de bliver bedstevenner alle sammen. :slight_smile: