Lille Cin Cin

Wulli har været så trist og ensom siden vi mistede vores elskede Delfino :brist:
Så i går tog vi en beslutning, Wulli skal have en ven. Der er 2 mdr. til Mika kommer, og det synes vi er alt for lang tid for ham, at gå helt alene.
Så i dag skal vi hen og møde denne dejlige pige på 1 år, og hvis alt går godt, kan vi tage hende med hjem med det samme :):hjerte:
Jeg sys ihvertfald hun ser super dejlig ud.
Her er Lille Cindy:

Ejjj hvor ser hun bare søøøød ud Rikke :hjerte:
Håber alt går godt, så både I og Wulli får en lille missepige :hjerte:

Ja, jeg sys også hun ser rigtig søøøød ud :slight_smile:
Tak, jeg håber også at det går godt, så Wulli kan få en veninde at hygge sig med og vi kan få lidt glæde igen :inlove:

Årh hvor er hun sød. Det ser ud til at hun har en ekstra tå på det ene forben :slight_smile:

Hun ser dejlig ud - og Wully trænger uden tvivl til en anden kat til at aflede tristheden. Og det gør I sikkert også. :slight_smile:

Hun bliver ikke en erstatning, men noget helt andet, som man slet ikke kan gætte på forhånd. Go for it.:ok:

Nej Finn, hun bliver nemlig ikke en erstatning… Men en ny lille pige i flokken som vi vil elske og forkæle og give et dejligt misseliv :slight_smile:
Ja, jeg tror også at hun vil aflede tristheden lidt hos os alle sammen. Jeg håber Wulli kan lide hende :inlove: Så kan de måske blive kærester :hjertehop:

Hvor er hun dog dejlig :hjerte: En skøn skovkattepige :wehuu:

Hun er nu maine coon :slight_smile: Og ja, hun er super dejlig.

Uuups :ups:

En skøn Main Coon pige :wehuu:

Sikken smuk poly-pige :hjerte:
Tillykke med hende (hvis kemien passer) :love2:

Hvor er hun dejlig :hjerte:
Jeg syntes at det er rigtig fornuftigt af jer at få en til nu, og du har ret i at det er længe for Wulli at gå uden en misseven.:slight_smile:
Jeg vil :kryds: for at det hele går nemt og hurtigt med sammenførslen :smiley:

Åhhhh sikke en smuk smuk poly pige!

Jeg håber i klikker og alt går godt, så Wulli kan få sig en ven! :kryds:

Det var kærlighed ved første blik :hjerte:
Så nu har vi fået en smuk og dejlig missepige herhjemme.
Wulli og Cindy går og hvæser lidt af hinanden, men jeg er helt sikker på at det nok skal gå :slight_smile: De skal bare lære hinanden at kende.
Her er lidt billeder af skønheden i vores seng :inlove: Ja, den har hun allerede indtaget :slight_smile:

Stort tillykke med den smukke misse pige! :slight_smile:

Taaaak :slight_smile: Hun er SÅ skøn :inlove:

Hvor dejligt for jer! Hun ser sød og dejlig ud. Der er nu bare noget umådeligt smukt over en langpelset brun/sort tabby i mine øjne. :hjerte:

Jeg har det på præcis samme måde :slight_smile:

Stort tillykke med hende! :love2:

Tillykke med Cin Cin. Hun skal nok blive forkælet. :smiley:

Tillykke med hende. Hun er vel nok en skønhed :hjerte: