Lille kat... farlig som en løve!

Min lille baby Mathilde (6 mdr.) er en gemen tyvknægt… hun plejer at stjæle det rene vasketøj der hænger til tørre…:tihi:
Idag har hun så udvidet jagtkonsortiet, og fik hel med at stjæle en ovnstegt kyllinglår (kun med lidt salt og peber på)
Og da jeg ville tage det fra hende skal jeg lige love for der kom lyde fra det lille kræ, som var det den grumme hanløve fra savannen jeg stod overfor :uha:
Tænkte det måske var for krydret for hende - hun var bestemt at en anden mening… jeg fik de sørgelige rester… 1 stk. afgnavet knogle :yikes:

Så for eftertiden skal hun da vist prøve at spise rå mad for at se om hun gerne vil have det…

:tihi: Bøllemis…

:tihi: :tihi:… Så kan du lær’ det - eller nowet :wink:

Sikke et lille rovdyr :tihi:
Hvis hun gentager nummeret, så husk at passe på at hun ikke gnaver i benet når det er tilberedt, for det splintrer så forfærdeligt, og det kan være farligt. :ok:

:lol:

Hun er da blevet en rigtig fræk kat. :klapper:

Jeg køber kyllingeinderfiletter i en bakke med 10 stk til lidt over 30 kr (Rema1000). De får så en hver, og resten fryses ned til en anden dag. Meget populært her i huset… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;996277]

Jeg køber kyllingeinderfiletter i en bakke med 10 stk til lidt over 30 kr (Rema1000). De får så en hver, og resten fryses ned til en anden dag. Meget populært her i huset… :)[/QUOTE]

De er også populære hos Mattis - jeg behøver dog ikke bekymre mig om at stege dem:)

[QUOTE=FinnFrode;996277]Hun er da blevet en rigtig fræk kat. :klapper:

Jeg køber kyllingeinderfiletter i en bakke med 10 stk til lidt over 30 kr (Rema1000). De får så en hver, og resten fryses ned til en anden dag. Meget populært her i huset… :)[/QUOTE]

En hver? Og det finder de sig i? :klapper:

Ja ved godt tilberedte ben splintre og derfor ville jeg tage det men det kunne jeg godt se jeg ikke kunne slippe helskindet fra

Du må da prøve at give hende et råt lår en dag :smiley:

:klapper: :klapper: :klapper:

Dyyyyygtig løve :tihi:

Ja det skal hun have lov til. Er sikker på hun vil elske det, den lille løvinde

Ja, vore “modne” katte grovæder jo ikke, som de unge gør. :tihi:

Hahaha :slight_smile: Ja de kan lyde vældig farlige når de har fat i noget der smager godt…

Her er Ib med et stykke flæskesteg (som han godt nok har FÅET)

//youtu.be/6-SsAJfofnA

Vores har fået råt de sidste par dage, i går fik de et helt kyllingelår til deling (jeg deler det der hvor underlår og overlår mødes og skærer så lidt strimler af så der med lidt god vilje er tre “lunser”)
og i dag har de delt en kalkunfilet. Det er så kun drengene her der er råd-kød-spisere. Phumba vil såmænd også gerne ha’ det men hun nedværdiger sig ikke til at slås med de andre om mad. Og det ovenstående med Ib er ikke noget særsyn :lol:

:tihi: Lyder som begge vores katte herhjemme. De er nogle værre nogle!

Så lækker han er

Præcis sådan dér har Milou lydt her til aften, efter at have stjålet et stykke æggeskal med fastsiddende hvide…:uha:
Hun lød som en løve der havde nedlagt en zebra, så selv Theo blev helt paf…
Skøre kræ…