Lille ny ocicat

Så er lille Lotis flyttet ind hos os! Vi havde hende med hjem fra udstillingen i Hedensted i går. Vi har to teenager huskatte hun lige skal lærer at kende. I går aftes og i nat har gået meget fredeligt, de har overhovedet ikke slåsset, det er blevet til et par hvæs. Både Lotis og Lotus har sammen puttet på min dyne i nat, så jeg er rigtig optimistisk med denne sammenføring!
Og her er hun så, den lille ny bandit fra Hindkjær’s ocicat opdræt! :wehuu:

Hun er SKØN :hjerte: Stort tillykke

Hvor er hun smuk.:hjerte: Stort tillykke:flag: - og ros til dine teenagere for at tage så pænt imod hende. :slight_smile:

Tillykke med hende:flag:
Hun ser skøn ud:smelter:

Stort tillykke med hende :hjertehop:

Sikke en skønhed :hjerte: Stort tillykke med hende :slight_smile:

Tusind tak alle sammen :smiley:

De slås slet ikke, men hvæser dog lidt… Jeg tror det kommer til at gå fint, men der sker ikke rigtig så meget. :slight_smile:

Hvor er hun fin. Tillykke med hende:-)

Katteracer - Find data om din katterace på KatteGalleri Hun kan ses her :smiley:

Tillykke med hende… bliver spændende at følge hendes bedrifter fremadrettet :slight_smile:

Tillykke med hende! Hun er godt nok en lille, fin missepige :hjerte:

Tillykke med den lille smukke pletmis :hjerte:.

Tillykke med hende :slight_smile: Hun er vel nok fin :slight_smile:

Tusind tak alle sammen! :smiley:

Jeg observerede lige at hun gned sig op ad Lotus her til morgen, UDEN han sagde noget til det :uha: … Meeeen, så da hun ville med ind og putte i brusekabinen, så blev der ellers nok blive advaret om at det ikke var OK… Men fremad går det… Jeg aner ikke hvad mine små dyr har lavet i nat, de har i hvert fald ikke sovet hos mig som de plejer… Man må håbe de har været søde :smiley:

Hun skal forresten være udstillingsmis i kastrat klassen, så hun kan følges lidt der :slight_smile: Vi skal afsted med alle tre misser her til juni i Vrå…

Det går da bare så fint - helt efter bogen. Om få dage vil det sik,kert være, som om hun altid har været der.:thumbup:

Det håber jeg godt nok, for det er ikke sjovt at de ikke kan blive kælet for på en gang :confused: