Lille pigen og gulerødder

Jeg var ved at finde grønsager frem til en gang grønsagssuppe med kylling, da Lilli kom og blandede sig.
Knus Eliln

Hun må have hørt at det er godt for øjnene :wehuu:

Hun må da være det man kalder en sund kat :slight_smile:

Hvor er hun sød.

Du´sty, 12 år gammel SORT hankastrat gør fuldstændig det samme…gulerødder “tænder ham”:rock:…det samme gør peber…altså krydderiet Peber…katten er lige så skudt i soe’n som alle de andre individer på matriklen :ups:

Fornuftig misser
Hilsen Lisbeth

Hehe, en “helse-kat”. Søde billeder:thumbup::wehuu:

Du kan tro, hver gang jeg skræller gulerødder - det er ofte flere gange om dagen - tænke jeg på den sorte skønhed.
Desværre er gulerodsskræller nok ikke så sjove, hvis hun får dem med posten:ups: Ellers sendte jeg gerne lidt til hende:tihi:

[quote=louiseogbuster;257921]Du kan tro, hver gang jeg skræller gulerødder - det er ofte flere gange om dagen - tænke jeg på den sorte skønhed.
Desværre er gulerodsskræller nok ikke så sjove, hvis hun får dem med posten:ups: Ellers sendte jeg gerne lidt til hende:tihi:[/quote]
De er aller sjovest når man selv hugger guleroden og selv bider hul på posen:tihi::tihi:
Knus ELin

Dejlige billeder Elin…TAK.

Hvor er hun en flot kat.
:wehuu: for en skinnende pels…

:høhø:… Ha ha , måske er hun en kanin inderste inde. Eller måske kender hun til det giver sådan en flot skinnende pels :? Skønne mis :wehuu:

Tak skal i have for roserne om min sorte lille pige.
Hun har altid haft den dejlige pels.Selv dyrlægen mumler: Sikken en pels, hver gang hun er til eftersyn.
Lige nu ligger hun på sin yndlingsplads i sin seng ved min pc-skærm. Hun er dyngvåd, for hun har været på morgentur i det våde græs.
Underlig kat, hun bliver smækfornærmet hvis jeg sprøjter en dråbe på hende, men samtidig kan hun gå ude i øsende regnvejr.
Knus Elin

Og der var en af mine absolutte yndlingskatte jo - Lille-pigen - så høflig og nobel en kat skal man lede længe efter. Hun er det stik modsatte af Gimpen, som lige er vendt hjem Elin:-)

Og så er Lilly smuk - uden på og inden i. At hun også er sund - det overrasker mig slet ikke.

Nobel, smuk, stille, værdig, sart og sjælden som et værdigfuldt kunstværk, feminin og sund - det er Lille-pigen

[quote=lenschow;258131]Og der var en af mine absolutte yndlingskatte jo - Lille-pigen - så høflig og nobel en kat skal man lede længe efter. Hun er det stik modsatte af Gimpen, som lige er vendt hjem Elin:-)

Og så er Lilly smuk - uden på og inden i. At hun også er sund - det overrasker mig slet ikke.

Nobel, smuk, stille, værdig, sart og sjælden som et værdigfuldt kunstværk, feminin og sund - det er Lille-pigen[/quote]

Sjovt nok kan jeg kun være enig med dig, sådan er Lille Pigen:hjerte:
Knus Elin

Ha ha, det er da sjovt hun kan lide gulerødder :høhø:
Hvor er hun skøn :wehuu: :wehuu: :wehuu: