Lille skovspurv afveje

Forleden dag fik vi besøg af en lille skovspurv i stuen. heldigvis så kattene den ikke. det var en stor unge som var kommet på afveje og var helt forvirret. Men jeg fik den alligevel op på hånden, hvor den sad længe, og bar den så ned til markerne, hvor den fløj afsted igen. Sød, det var den bestemt -forelsket -forelsket

Nåårrrr en lille nusser, godt den kom ud igen.

Nåhhh hvor sødt.

Ja de der tæt-på oplevelser man engang imellem får med naturen, det er noget særligt. :smiley:

Ja for søren…det er noget HELT specielt -thumbs

Pia- Ja jeg var rigtig glad for at de den flyve afsted :smiley:

Ja, det må have været en speciel oplevelse… Også for dine små prinsesser. -ballon

Den er da søøøød. Og godt du fik reddet den fra de glubske dyr :smiley:

det kan du tror at det var [bigloony] [bigloony]

Lige præcist -thumbs -thumbs -thumbs -høhø

Nåååå en lille pipper… Hvor var det godt at i fik reddet den… -forelsket

nemlig.den kunen meget hurtig endt som missemad -græd

uh sikke en fin lille pige du har der syntes jeg,hun ligner min smuksak

-forelsket

blev altså lige nød til at flashe ham -sorry -sorry

uh sikke en fin lille pige du har der syntes jeg,hun ligner min smuksak

-forelsket

blev altså lige nød til at flashe ham -sorry -sorry[/quote]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

ja han er da dejlig. Hvor gammel er han?

[bigloony] [bigloony] han er 12 år gammel og mors ynglings baby,aj lillebror er også skøn [bigloony]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Du har to drenge??

jepper har jeg nemlig så [bigloony] [bigloony] [bigloony]

jeg har været inde på din hjemmeside og set dine dejlige misser.Jeg håbede på at der også var billeder af børnene, men det var der ikke -ked -ked

jeg har været inde på din hjemmeside og set dine dejlige misser.Jeg håbede på at der også var billeder af børnene, men det var der ikke -ked -ked[/quote]

-what -what -what det må jeg pronto have lavet om på da,spekulere over hvilken race de så skal ind under,lad mig se tobias kunne faktisk godt være en abysinere,han er hurtig og kan sno sig uden om en hver situation :stuck_out_tongue: [bigloony] og david kunne rent faktisk godt være en britte bamse,han er nemlig lige så krammelig som dem,han kunne faktisk godt udstilles i klasse 11 under fdlo HM B,og blive BIS [bigloony] [bigloony] [bigloony] .

jeg har været inde på din hjemmeside og set dine dejlige misser.Jeg håbede på at der også var billeder af børnene, men det var der ikke -ked -ked[/quote]

-what -what -what det må jeg pronto have lavet om på da,spekulere over hvilken race de så skal ind under,lad mig se tobias kunne faktisk godt være en abysinere,han er hurtig og kan sno sig uden om en hver situation :stuck_out_tongue: [bigloony] og david kunne rent faktisk godt være en britte bamse,han er nemlig lige så krammelig som dem,han kunne faktisk godt udstilles i klasse 11 under fdlo HM B,og blive BIS [bigloony] [bigloony] [bigloony] .[/quote]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

-what -what -what det må jeg pronto have lavet om på da,spekulere over hvilken race de så skal ind under,lad mig se tobias kunne faktisk godt være en abysinere,han er hurtig og kan sno sig uden om en hver situation :stuck_out_tongue: [bigloony] og david kunne rent faktisk godt være en britte bamse,han er nemlig lige så krammelig som dem,han kunne faktisk godt udstilles i klasse 11 under fdlo HM B,og blive BIS [bigloony] [bigloony] [bigloony] .[/quote]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL’[/quote:2x8cugvc]

-forelsket -shhhh

Nååååå lille pussss -pote