Lille Sorte Samba

… og nej det er ikke Sambo! for det er en hun :tihi:

Jeg fik i går en SKØN lille sort rex ørkenrotte hjem fra Sverige - og da hun ikke havde et navn, så måtte hovedet jo ligges i blød. Så nu hedder hun Lille Sorte Samba :smiley:

Hun har “hanekam” hele vejen ned på næsen - en rigtig lille punker :hjerte:

Krøllerne er ikke så tydelige, da de gode rex’er har problemer med hebreddet (der gik mode i dem i øst europa og så blev de totalt skamavlet udelukkende for at få god rex pels :thumbdown: ) - Så de vi kan finde med godt helbred har ikke så god pelskvalitet endnu :slight_smile: Men helbred frem for krøller :thumbup: og Samba er SÅ fin en pige! :hjerte:

og Sambos lækre kommende kæreste - Frode drengen :smiley: Han er meget lys burmese, men han er så sød en dreng med gode stærke linjer bag sig! Så han er ideel at få sat sammen med Samba :smiley: :thumbup:

(og er jeg heldig, så kommer der enten siamese eller burmese rex babyer efter dem, da den ene af Sambas forældre er Siamese, så hun bærer enten burmese eller himalayagen :smiley: )

Hvor er hun nuttet! Det bliver spændende at se de babiser de to kan få sammen :hjerte:

Hun er sød!

Du siger hun hedder Samba og så skriver du Sambo resten af vejen :tihi:

[QUOTE=HeroldDesign;1168720]Hun er sød!

Du siger hun hedder Samba og så skriver du Sambo resten af vejen :tihi:[/QUOTE]

haha ja der kan du bare se! det må jeg lige rette! for hun hedder SambA! :tihi:

Hvor er hun fin :hjerte: Kan godt være hendes rex ikke er så god, men hvor er hun fluffy :lovelove:

Og ham bassefyren der - rrrrau :wink:

:klappe:

Fanni mener at det snart må være jul, for hun vil have ørkenrotter NU! :tihi: