Lillebror siger tak, Britta

Vi var et lille smut til udstillingen i Vorbasse, og jeg kan jo ikke være afsted uden at købe et eller andet hos Hittekat, og denne gang var ikke anderledes, men kattene har jo efterhånden puder og nullerputter overalt.

Men hvad gør man så? Man forkæler da sin ene dreng :høhø:

Og jeg skal lige love for den er godkendt, første lur deri varede ikke mindre end 5 timer! :uha:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nej hvor ER han skøn !

Ham må vi da se meget mere til… :wehuu:

Så gerne Tante Tut

Lillebror kom til verden d. 28 juli i uge 42+0 ved igangsættelse, han mente åbenbart hulen var bedre end den store verdens udenfor, han vejede 3620g og målte 52 cm.

Lillebror 7 uger gammel
Lillebror 2 uger og 5 dage gammel
Lillebror 2 uger og 5 dage, hygge stund i sofaen alle mine drenge
Lillebror 1 uge gammel
Lillebror 5 dage gammel
Lillebror et døgn gammel

Hvor er han dejlig :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Man er ikke i tvivl om hvor godt han putter. Man sover nemlig helt fantastisk på en krøyerkuglepude og billedet taler sit helt tydelige sprog

Lige præcis, og man kan jo forme den så han ligger i et smørhul, så kan mor her nemlig med ro i sjælen læne sig tilbage og lige lukke øjnene lidt mens han snorker igennem som en eller anden hvalros

Kan være Hittekat skal udvide det og, også sælge børne udstyr? :wink:

Haha, klassebillede af farmand, der er gået omkuld :høhø:

Blunky
ja det synes jeg da, sætte hæklede ting til F.eks barnevogn eller aktivitetstæppe ville da være super fedt!

galath
har også sådan et billede dengang Paw var nyfødt, utrolig det er så hårdt for de mænd :høhø:

Jeg har da de sødeste bette babyfuttersko i hittekattestanden i alverdens farver og til KUN 25 kr. Anna Lise på 81 strikker dem og det ganske gratis. Måske jeg skulle lave en strømpe og babyfutte tråd

Ej det så jeg slet ikke :dokdok: Men lyder da som en god ide med en tråd om det

Ja, der er da nogle stykker herinde med helt små børn eller nogen på vej, så det synes jeg, du skulle :slight_smile:

Jeg så dem på Facebook - de er rigtig kære.

Jeg skal lige have fundet ud af at lægge billeder på herinde, så laver jeg forskellige tråde. Men det bliver ikkr før enten iaften eller imorgen

Vil bare lige give jer ret, man sover rigtig godt på en Krøyerpude/seng. Sådan en har Brita nemlig lavet til mig.

Og den var noget af en udfordring for den var næsten 2 meter lang og knap 1 meter bred. At fylde den var umuligt alene, så jeg holdt inderposen og gemalen hældte 35473 mullliarder kugler i. Jeg vil en dag selv lave en til lille mig og misserne.