Lilly skælder vådfoderet ud?

[QUOTE=Diana F;868262]Tænk sig - kan det virkelig være et problem, at kattene deler skål/tallerken? Det har jeg aldrig tænkt over.

For mine tre misser får da bare deres vådfoder hældt op på en stor, flad tallerken, og det går da glimrende.
Ingen knurren eller brok af nogen art - de kan sagtens stå og spise alle tre samtidigt… :-)[/QUOTE]
Det er heller ikke noget problem her - når det vel at mærke drejer sig om alm. foder (vådt og tørt) og ikke et “bytte” som f.eks. en daggammel kylling eller en luns kød. Og dog er mine katte så gamle, at de udmærket ved, at der er en luns til dem hver. Det ved killinger og helt unge dyr ikke.

Det er ikke lykkes mig at optage hende i hendes gøren, men jeg har fundet fællesnævneren - mig i køkkenet. Det er ikke vådfoderet, men mig hun giver en opsang:høhø:

Jeg tror simpelthen jeg larmer for meget, jeg vasker gerne op eller tømmer opvaskemaskinen og det er i den forbindelse hun ender med at fortælle mig et eller andet, sikkert: “Ej, hvor du altså larmer!” og så går hun. Måske vil hun bare have madro :slight_smile:

Jeg har fodret dem i hver deres skål og de sidste gange det er forekommet har Sparta slet ikke været i rummet.

de har helt bestemt deres mening om tingene… de bæster :høhø: