Lindvigs F-kuld, 5 uger gamle (billedspam)

Killingerne vokser med lynets hast og har nu forladt deres kravlegård.
Nu huserer de i værelset, der ligger op til vores stue.
Pleksiglaspladen er sat i døråbningen, så killingerne kan kigge ud og de store katte kan hoppe over - ind til og ud fra killingerne.

Killingernes øjne er pt. lidt røde pga. en lille øjenbetændelse, men humøret og deres appetit fejler bestemt ikke noget. Hold da op, hvor er de sjove :høhø:

Her er dagens snapshots … øh billedspam :surrender1:

Fellini

Felina (bliver hjemme)

Firestone

Ferrari (er solgt)

Firefox

ÅRH ALTSÅ… :smelter: Hvor ER de søde. Sikke nogle udtryk! sådan rigtig fulde af spilopper!

…skal ikke have flere katte - skal ikke have flere katte - skal ikke have flere katte…

:smelter::smelter::smelter:

Heller ikke ham her Pia :? hva’ - hva’ - hva’ :høhø::høhø::høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;898173]Heller ikke ham her Pia :? hva’ - hva’ - hva’ :høhø::høhø::høhø:

[/QUOTE]

Hvilken ham?
Jeg kan slet, slet, slet ikke se noget :høhø::høhø:

:klapper:

Han er toplækker…

Hvor er de skønne, men kiggede lige på din hp og kan se du skriver de røde er tabby. Men reelt skal de vel registreres d 09 eller hvad koderne for deres hvide er, når begge forældre er non agouti ?

Hvor er de dog skønne alle sammen :hjerte::hjerte:

Knus Gitte

Ihhhhhhhhhh, du godeste altså…der er jo den lille tortiemus, hun er bare bedårende…de andre er også søde, men hun er altså :smelter:

Pyha, det var heldigt!

Felina :hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er da godt nok en lille uimodståelig sag. Kan godt forstå i beholder hende :wehuu::wehuu:

Jeg kunne godt hapse en eller to, hvis det ikke var fordi, at jeg ikke skal have flere Skovkatte :tihi:

IIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, hvor er de fine… især Felina :wehuu:

Åh… Hold da op!

Ham Fellini!

De andre er også kære men han har altså snuppet mit hjerte! :hjerte:

:smelter:

De er bare alle sammen alt for skønne! :hjerte:
Og så alligevel forstår jeg fuldt ud at du beholder Felina - den farvefordeling er simpelthen såå flot!

Den primære registrering, er den fænotypisk, men den genotypisk kan skrives bagefter.
Fænotypisk er nogle af killingerne agouti (altså med striber). Genotypisk er de non-agouti (altså uden striber)

Og TAK alle sammen for alle jeres søde kommentarer :slight_smile:

[QUOTE=PivC;898346]Åh… Hold da op!

Ham Fellini!

De andre er også kære men han har altså snuppet mit hjerte! :hjerte:[/QUOTE]

Jeg er så enig med dig.
Hvis der dog bare liige kunne klemmes en van mere ind…

[QUOTE=DK Lindvig;898685]Den primære registrering, er den fænotypisk, men den genotypisk kan skrives bagefter.
Fænotypisk er nogle af killingerne agouti (altså med striber). Genotypisk er de non-agouti (altså uden striber)

Og TAK alle sammen for alle jeres søde kommentarer :)[/QUOTE]
Okay, så blev jeg det klogere. Hvor er de altså smukke

Klogere kan vi nok alle sammen blive (heldigvis) :slight_smile:
Mig bekendt skriver man den genotypiske i parentes på stamtavlen efter den fænotypiske betegnelse … og tak for de søde ord om killingerne.