Lindvigs F-kuld, 5 uger gamle (billedspam)

Hvor er de lækre alle sammen. :hjerte: :smiley:
Jeg kan ikke fremhæve nogen specielt, men ham Firefox har altså det helt rigtige navn. :ok:

Ihh hvor er de altså skønne!!!

De er alle skønne men hvor er jeg glad for at du beholder Felina, så er jeg nemlig sikker på at få hende at se som voksen, jeg har en forstilling om at hun bliver ekstrem smuk med den hvide krop og så en voksen skovkats store fejende hale i de farver :besvimer: …det bliver smuuuuuuukt!
Men hun er nu allerede nu bedårende :slight_smile:

Nørrj!! Hvor er de lækre…:wehuu: Lige til at kramme!!!

[QUOTE=FinnFrode;898741]Hvor er de lækre alle sammen. :hjerte: :smiley:
Jeg kan ikke fremhæve nogen specielt, men ham Firefox har altså det helt rigtige navn. :ok:

[/QUOTE]
:enig:

De er simpelthen bedårende!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne:smelter:

[QUOTE=HeroldDesign;898747]De er alle skønne men hvor er jeg glad for at du beholder Felina, så er jeg nemlig sikker på at få hende at se som voksen, jeg har en forstilling om at hun bliver ekstrem smuk med den hvide krop og så en voksen skovkats store fejende hale i de farver :besvimer: …det bliver smuuuuuuukt!
Men hun er nu allerede nu bedårende :slight_smile:
[/QUOTE]

Faktisk havde vi ikke planer om at beholde en hunkat fra parringen (men måske en hankat)
Så dukkede Felina op :besvimer: og jeg måtte sande, at man nogle gange har et standpunkt, til man tager et nyt. Jeg mener, hvor tit kommer der lige sådan én som hende … en tortie van, med så smuk en farvefordeling :hjerte:

Ja, jeg ved godt, at hver høne synes bedst om egne kyllinger :slight_smile: men Felina er i mine øjne ganske uimodståelig. Det være sig både af udseende, men bestemt også af sind.

1000 tak for dine kommentarer til hende … jeg er tilbøjelig til at give dig ret :tihi: og glæder mig også til at se hende som voksen.

Ej hvor var det også ringe oploaded af mig :thumbdown: Et billede var forkert, og et billede var der 2 gange :thumbdown:
Her kommer de rigtige billeder :smiley:

Sådan … nu passer billederne til killingerne :høhø: