Lioness's killinger 1 uge og 1 dag

Så har jeg forsøgt at tage lidt billede af de små dejlighedder.

en fin rød med hvid dreng. han er allerede en bullebasse med masser af lyd.:hjerte:

en super dejlig torti tabby med hvid pige :love2:

En skøn sort tabby med hvid (smoke) pige, hehe man skulle tro det var hende der var torti :hjerte

De to sidste hælter lidt efter, jeg giver lidt tilskud…

En sød lille pige, sort tabby tortie smoke halekin,

En kær lille dreng sort smoke (tabbby) smiler, har ser ud til at bliver tabby, men han er meget sort.

Hvor er de bare dejlige, og så nuser med mælkeskæg :wehuu: Til lykke med dem :slight_smile:

Årrh hvor er de bare søde og smukke :slight_smile:

Stort tillykke med dem.

Tak skal i have… ja thi hi, jeg fik ikke tørret dem om mulen… Men det er jo bare en ekstra charme

Ja og atter en gang er jeg noget så stolt.

Ej, sikke cute små bamser med mælk i skægget! :wehuu:

Jeg kan godt forstå, at du er stolt Hanne - det er da det dejligste kuld Lioness der har givet dig :inlove::inlove::inlove:

Hvor er de dejlige alle fem :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - og nu med øjne. De skal nok blive nogle store, flotte cooner engang. :smiley:

Hvor er de dejlige :wehuu:

Der er vist fri bar for de små :høhø:

Så nuttede med deres små mælkeskæg :hjerte:

Årh hanne :slight_smile: De er fantastiske! <3

Hvor er de fine :wehuu::wehuu:

Wauwiwauw for nogle nuser små kinder og mælkeskæg :smiley: Eller FLØDEskæg hihi. :tihi:
Wauwi er helt vild med hende tortie nuseren og harlekin missen :slight_smile:

Nuuuuuuuuuiiii altså, nogle dejlige små banditter :smiley: De skal nok blive superskønne. Er VILD med deres mælkeskæg - rart at se at det er LEVENDE små mislinger og ikke “opsat” :smiley:

hehe Marianne… ja de skal da have lov at have deres mælkeskæg…

og tunsind tak alle sammen… ihhh hvor det varme at også i synes om dem… jeg elsker dem, men det ved i jo nok thi hi