Litter Lifter

Hvor køber man den ultimative skovl?
Jeg købte 3 for flere år siden,men har kun 1 tilbage. Så nu kunne det være rart at få købt nye forsyninger:)

Er det bare mig, eller har Brita/kamikaze (haft) dem?

Det har hun, og der plejer jeg at købe. Men hvis hun ikke har mere, så har zooplus også.

Jeg købte 5 på zooplus for et par år siden…de er gode.

Jeg tror desværre, de er udgået hos Zooplus. Jeg kan i hvert fald ikke finde dem hos hverken .dk, .co.uk., eller .de. :frowning:

Jeg har også købt min på zooplus, men jeg kan ikke længere finde dem?

Ofte piller de ting af siderne hvis de er løbet tør, og kommer dem så på når de har på lager igen. Så hvis det ikke er over en længere periode at de har manglet ville jeg tjekke igen om et par uger :slight_smile:

Jeg mindes at der for længe siden også var snak om at de var væk derfra.
Men det kan godt være så længe siden, at de var udsolgt dengang, og bare er det igen.

De har i hvert fald været udgået siden omkring det tidspunkt, jeg blev medlem af forummet, for der undersøgte jeg nemlig forskellige kattebakker og grusskovle, som blev anbefalet her, og kunne ikke finde Litter Lifter på Zooplus. Så det er ca. to måneder.

Jeg har heller ikke set dem ved Zooplus en rum tid. - Jeg købte fra Brita i stedet. :slight_smile:

brita har dem stadig og skulle hun have udsolgt har de dem osse i jyraks kokardestand el de har ihvertfald haft

Applaws damen har dem med på udstilling har jeg set flere gange

Det lader til at det er ærgeligt st jeg ikke kommer på udstillinger. Kan man virkelig ikke købe dem online?

Brita sender dem. :slight_smile:

Brita har dem i massevis. Med mindre hun solgte dem alle i Galten, for det var der, jeg så dem.

Jeg mener bestemt der stadig er skovle blandt mine hittekatteting. Nu stod jeg ikke selv i hittekattestanden d. 2. maj, men da jeg pakkede standen ned næste dag syntes jeg bestemt der var nogle tilbage.
Skal jeg kigge efter dem OG eventuelt sende dem? De koster 75 stykket (ved godt det er mere end Zooplus) men merprisen er ganske simpelthen det beløb der bliver til hittemisse-penge (tilskud til neutraliseringerne og alt det andet der gøres ved hittemisserne)

1 halv time senere har jeg fundet 8 skovle…og sender dem gerne

[QUOTE=kamikaze;1244042]Jeg mener bestemt der stadig er skovle blandt mine hittekatteting. Nu stod jeg ikke selv i hittekattestanden d. 2. maj, men da jeg pakkede standen ned næste dag syntes jeg bestemt der var nogle tilbage.
Skal jeg kigge efter dem OG eventuelt sende dem? De koster 75 stykket (ved godt det er mere end Zooplus) men merprisen er ganske simpelthen det beløb der bliver til hittemisse-penge (tilskud til neutraliseringerne og alt det andet der gøres ved hittemisserne)

1 halv time senere har jeg fundet 8 skovle…og sender dem gerne[/QUOTE]

Jeg vil meget gerne købe 2… Eller bare 1 hvis der er mange om budet. :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;1244042]Jeg mener bestemt der stadig er skovle blandt mine hittekatteting. Nu stod jeg ikke selv i hittekattestanden d. 2. maj, men da jeg pakkede standen ned næste dag syntes jeg bestemt der var nogle tilbage.
Skal jeg kigge efter dem OG eventuelt sende dem? De koster 75 stykket (ved godt det er mere end Zooplus) men merprisen er ganske simpelthen det beløb der bliver til hittemisse-penge (tilskud til neutraliseringerne og alt det andet der gøres ved hittemisserne)

1 halv time senere har jeg fundet 8 skovle…og sender dem gerne[/QUOTE]

Jeg er også meget interesseret i at købe et par skovle, hvis det er muligt? Jeg betaler gerne nu og henter dem i Vejle d. 20.-21., hvis det kan lade sig gøre. :slight_smile:

Får jeg en adresse i en PB, sender jeg skovlene i morgen.
Tak for handlen

Tusind tak, det sætter jeg stor pris på! :smiley: Vil du have betaling med det samme eller i Vejle?