Litter Lifter

[QUOTE=Cecilie;1244058]Tusind tak, det sætter jeg stor pris på! :smiley: Vil du have betaling med det samme eller i Vejle?[/QUOTE]I vejle

Er der stadig en skovl tilbage ?
Så vil jeg også gerne have lagt en til side til Vejle.

Og når jeg nu endelig kommer på den anden side af broen skal der vist også shoppes lidt nye nullerputter.
Jeg købte engang en i hvid, hvor kanten var af noget nappa eller imiteret læder. Har du noget lignende. Eller noget godt ensfarvet smudsafvisende stof. Evt. møbel eller gardin stof.
Jeg er interesseret i farverne, Offwhite, Grå, mørkblå, mørkgrøn, bordeaux, brun, lime…til max 4½-5 kilo kat - Abyer er små fikse sager :fin:

Undskyld for indblanding i skovl-tråden :ups:

[QUOTE=Wijelo;1244078]Er der stadig en skovl tilbage ?
Så vil jeg også gerne have lagt en til side til Vejle.

Og når jeg nu endelig kommer på den anden side af broen skal der vist også shoppes lidt nye nullerputter.
Jeg købte engang en i hvid, hvor kanten var af noget nappa eller imiteret læder. Har du noget lignende. Eller noget godt ensfarvet smudsafvisende stof. Evt. møbel eller gardin stof.
Jeg er interesseret i farverne, Offwhite, Grå, mørkblå, mørkgrøn, bordeaux, brun, lime…til max 4½-5 kilo kat - Abyer er små fikse sager :fin:

Undskyld for indblanding i skovl-tråden :ups:[/QUOTE]Jeg syr en masse senge og har mindst 60 med til Vejle, så bare kom og lad dig friste OG jeg skal nok sy nogle efter dine skrevne ønsker OG lægger en skovl til side (når jeg kommer hjem fra arbejde)

Hvis der skulle være en tilbage, så vil jeg meget gerne købe en også. Hvis det ender med at puderne jeg har bestilt alligevel skal sendes når de er klar, så kan du sende den med der (hvis der er flere).

[QUOTE=DK Astani;1244080]Hvis der skulle være en tilbage, så vil jeg meget gerne købe en også. Hvis det ender med at puderne jeg har bestilt alligevel skal sendes når de er klar, så kan du sende den med der (hvis der er flere).[/QUOTE]Det skal jeg nok…sende en skovl med krøyerpuderne. Dine to puder er de næste ting jeg syr…sender det hele på mandag

Så vidt jeg kan regne ud er der nu 3 skovle tilbage…blot til orientering

Så skal du at snart ud og have fat i nogle flere… :høhø:

Det klarer Hittekat’s indkøbsdirektør:høhø:

Det er perfekt :slight_smile: Hvis du sender mig samlet pris og mobilepay nummer, så overfører jeg fluks :slight_smile:

Hov hov,her laver man en tråd,hvor man efterlyser Litter Lifter og suseme om ikke I så opkøber alle dem Brita har liggende:yikes: :ked:

Hvis du stadig har flere,eller får igen vil jeg meget gerne bestille:D

Tine

[QUOTE=DK Astani;1244090]Det er perfekt :slight_smile: Hvis du sender mig samlet pris og mobilepay nummer, så overfører jeg fluks :-)[/QUOTE]Jeg har ikke helt prisen på de to k-puder, men giver dig besked inden jeg sender

[QUOTE=skoglund;1244096]Hov hov,her laver man en tråd,hvor man efterlyser Litter Lifter og suseme om ikke I så opkøber alle dem Brita har liggende:yikes: :ked:

Hvis du stadig har flere,eller får igen vil jeg meget gerne bestille:D

Tine[/QUOTE]Bare send en adresse i en PB, så sender jeg en skovl til dig…75 kr plus porto (som jeg ikke helt ved…er på arbejde) men du får en PB med samlet pris senere i aften

Hmmmm - kan der evt. uddybes m. noget fotos?

Jeg sidder her og aner ikke hvad i taler om … udover hul-skovle,
men der må jo være noget særligt v. denne variant?

På forhånd TAK. :wink:

Vita & 2 diabetes-misser.

[QUOTE=Vitalius;1244107]Hmmmm - kan der evt. uddybes m. noget fotos?

Jeg sidder her og aner ikke hvad i taler om … udover hul-skovle,
men der må jo være noget særligt v. denne variant?

På forhånd TAK. :wink:

Vita & 2 diabetes-misser.[/QUOTE]

http://www.onlynaturalpet.com/images/litter_lifter1.jpg

De ser sådan her ud, og er en rigtig god grusskovl

[QUOTE=Vitalius;1244107]Hmmmm - kan der evt. uddybes m. noget fotos?

Jeg sidder her og aner ikke hvad i taler om … udover hul-skovle,
men der må jo være noget særligt v. denne variant?[/QUOTE]

Litter Lifter’en er en særlig stor grusskovl, som efter sigende mindsker støv og gør det nemmere at rengøre kattebakken. Hjemmesiden Floppycats lavede en videoanmeldelse for et stykke tid siden, hvor hun viser den i aktion. Min computer har ikke lyd på, men jeg mener, det er denne video:

//youtu.be/SJMqc_2poGc

det den kan er at du kan løfte rigtig meget grus uden at den bøjer eller lignende og ribbe designet gør at sandet løber hurtigt fra.

Jeg var også skeptisk- indtil jeg prøvede en selv. Så prøvede min mor at tømme bakke hos mig og har nu sin egen til når hun babysitter mine katte.

Set med en anden optik er dte jo også et stykke værktøj vi bruger hver f… eneste dag. og så er 75 kr jo ikke dyrt i forhold til så meget andet.
OBS: dur kun til fint/alm grus- ikke krystaller etc

Skylder lige at skrive alle skovlene jeg har er sorte…blot så I ved det:tihi:

[QUOTE=skoglund;1244096]Hov hov,her laver man en tråd,hvor man efterlyser Litter Lifter og suseme om ikke I så opkøber alle dem Brita har liggende:yikes: :ked:

Hvis du stadig har flere,eller får igen vil jeg meget gerne bestille:D

Tine[/QUOTE]
Du skal ikke være ked af det…tør dine øjne, for jeg sender dig to skovle imorgen. 150 for skovlene og 33 for porto…håber det er ok

Så er alle otte skovle solgt. De der skal sendes bliver det imorgen minus de to der skal sendes sammen med to Krøyerkuglepuder, og de 3 der skal med til Vejle R pakket ned og med navne på og kan hentes i Hittekattestanden.
Tusind tak for handlerne…det var lige 8 X ca. 25-27 kr til hittemisserne i overskud

Hov! Jeg kom for sent! Jeg kunne ellers også godt snart bruge en ny Litter Lifter…får du flere hjem, Brita? :slight_smile: