Litterlocker

Jeg kan se, at de har dem til halv pris lige nu på zooplus, og jeg overvejer at bestille en, men jeg har lige et spørgsmål til jer, der bruger den.

Vi bruger jo en litter lifter grusskovl, og den vil vi ikke skifte ud med andet, men den er rimelig bred. Kan man tømme så bred en skovl ned i den der litterlocker spand uden at det halve ryger ved siden af? Altså hvor bred er åbningen ca?

Jeg har lige målt vores.

Selve hullet er 10 cm.
Men toppen er nærmest tragtformet og 20 cm.

[QUOTE=En forhenværende bruger;497579]Jeg kan se, at de har dem til halv pris lige nu på zooplus, og jeg overvejer at bestille en, men jeg har lige et spørgsmål til jer, der bruger den.

Vi bruger jo en litter lifter grusskovl, og den vil vi ikke skifte ud med andet, men den er rimelig bred. Kan man tømme så bred en skovl ned i den der litterlocker spand uden at det halve ryger ved siden af? Altså hvor bred er åbningen ca?[/quote]

Jeg har den samme skovle til en af vores 3 litterlocker som jer , efter vores hund splittede den en skovle af som hørte til spanden.
Der er ingen problem, som Pia skriver så er toppen udformet sådan tragt lignende.

Tak for svar, det lyder da godt :slight_smile:

Er I ellers glade for jeres? Er den pengene værd?

Vi har to - og vil ikke undvære dem :slight_smile:

De lugter ikke, de er nemme at bruge og desværre er refills dyre :stuck_out_tongue:

Jeg er SÅ glad for vores Litter Locker :slight_smile: Det er altså så dejlig nemt.

Desværre er refills nemlig dyre. Men jeg bruger bare almindelige skraldeposer. Det fungerer fint nok og er meeeeget billigere. :slight_smile:

Er utrolig glad for vores .Det er en leg at tømme bakker og det lugter ikke , jeg behøver kun tømmer Litterlockene en gange om dagen , i stedet for at løbe med en pose flere gange om dagen der så bagefter skal smides ud hvergang. Det lugter ikke.
Det eneste minus er at refills er dyre.
Men jeg ofrere gerne lidt ekstra penge , når jeg kan spare lidt i arbejdes gang i løbet i af dagen.Ved at jeg ikke skal ud med en pose flere gange om dagen , men kan tømme locklitter en gange om dagen.

Overvejer også at købe den…Ser ud til der er mange, der er ret glade for den?.. Så måske man bare skulle købe den…:gruble:

Jeg tømmer ikke engang litter lockeren en gang om dagen. Jeg tømmer den, når den er fuld. :slight_smile:

Og det lugter ikke??

Nix :slight_smile:

Lyder godt nok dejligt…:stuck_out_tongue:
Jeg bor på anden sal, så det træls man skal hele vejen ned med det…

Samme her - den lugter jo slet ikke.

[quote=Saphiira;497653]Lyder godt nok dejligt…:stuck_out_tongue:
Jeg bor på anden sal, så det træls man skal hele vejen ned med det…[/quote]

Ja, det gør vi også. En litterlocker er en god investering. :slight_smile:

Det kommer selvfølgelig an på hvor mange katte man har, hvor hurtigt den bliver fyldt. Men jeg tømmer den nok 2-3 gange om ugen.

Er der nogen, der lige gider linke til den :confused:
Kan pludselig ikke finde den…Dooh…
Ville gerne lige se prisen på den…:ups:

Der er den på tilbud nu. - AH ok, det er den på alle siderne.

Så kan du jo se hvor den er billigst, inkl. fragt. :slight_smile:

[quote=Blabl;497659]Katzenklo & Katzentoilette günstig kaufen | zooplus

Der er den på tilbud nu.[/quote]

Tak :slight_smile: Kan det passe den koster 74,48 DKK ??

Er der nogen i KBH området der skal bestille hjem, som er interesseret i at dele fragten?

Ja :slight_smile: Så kommer fragten jo oveni.

Den er billigst fra Tyskland, så vidt jeg kan se. Med fragt er det 126 kr.

Jeg vil også gerne dele fragt med nogen, hvis det er :slight_smile:

Er der nogen, der har en idé om, hvor langt en refill rækker?