Jeg kan se, at de har dem til halv pris lige nu på zooplus, og jeg overvejer at bestille en, men jeg har lige et spørgsmål til jer, der bruger den.
Vi bruger jo en litter lifter grusskovl, og den vil vi ikke skifte ud med andet, men den er rimelig bred. Kan man tømme så bred en skovl ned i den der litterlocker spand uden at det halve ryger ved siden af? Altså hvor bred er åbningen ca?
[QUOTE=En forhenværende bruger;497579]Jeg kan se, at de har dem til halv pris lige nu på zooplus, og jeg overvejer at bestille en, men jeg har lige et spørgsmål til jer, der bruger den.
Vi bruger jo en litter lifter grusskovl, og den vil vi ikke skifte ud med andet, men den er rimelig bred. Kan man tømme så bred en skovl ned i den der litterlocker spand uden at det halve ryger ved siden af? Altså hvor bred er åbningen ca?[/quote]
Jeg har den samme skovle til en af vores 3 litterlocker som jer , efter vores hund splittede den en skovle af som hørte til spanden.
Der er ingen problem, som Pia skriver så er toppen udformet sådan tragt lignende.
Er utrolig glad for vores .Det er en leg at tømme bakker og det lugter ikke , jeg behøver kun tømmer Litterlockene en gange om dagen , i stedet for at løbe med en pose flere gange om dagen der så bagefter skal smides ud hvergang. Det lugter ikke.
Det eneste minus er at refills er dyre.
Men jeg ofrere gerne lidt ekstra penge , når jeg kan spare lidt i arbejdes gang i løbet i af dagen.Ved at jeg ikke skal ud med en pose flere gange om dagen , men kan tømme locklitter en gange om dagen.