Litterlocker

Min veninde der har to katte tømmer også kun 2 gange om ugen .
Men jeg har huset fuldt af katte og så bruger vi også træpiller og nogle gange kommer der et par hele piller med i posen så det fylder også. Men må så sige at refill posene er mega stabil ,har ikke haft en gang endnu at de er gået i stykker pga, træpillene. :thumbup:

[quote=Blabl;497665]Ja :slight_smile: Så kommer fragten jo oveni.

Den er billigst fra Tyskland, så vidt jeg kan se. Med fragt er det 126 kr.[/quote]

Ja det er jo egentlig ikke så meget, når man alligevel skal have mad osv. derinde fra…Tror lige jeg skal lokke Lasse til vi skal have den…Den ville være dejlig for mig… (Det er kun mig, der tømmer bakken):kryds:

Link til rabatkode til zooplus.de:
[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showpost.php?p=496589&postcount=311[/ame]

Nå, nu har jeg selv bestilt med den der rabatkode, så er der jo 10% rabat og gratis fragt :slight_smile:

Jeg har også bestilt en, tak for link Jane :slight_smile:

Det vil jeg også gøre :høhø:

de er SUPER smarte - og da jeg havde 4 katte var den genial… nu har jeg 7 og så holdt den op med at være smart…

for så er den ganske enkelt ALT for lille… og om man har en pose man fylder hver dag eller om man har en litterlocker man tømmer hver dag - det er det samme… måske endda lidt mere arbejde med litterlockeren…

men til 4 katte eller mindre… go for it - der er den vindunderlig!

[quote=Battlestar;497696]de er SUPER smarte - og da jeg havde 4 katte var den genial… nu har jeg 7 og så holdt den op med at være smart…

for så er den ganske enkelt ALT for lille… og om man har en pose man fylder hver dag eller om man har en litterlocker man tømmer hver dag - det er det samme… måske endda lidt mere arbejde med litterlockeren…

men til 4 katte eller mindre… go for it - der er den vindunderlig![/quote]

Så må den bare findes større…:høhø:

enig - men det er uni-size…

og hvis den var større - så ville poserne ikke kunne holde… de kan lige præcis holde til vægten af det er kan være i nu - jeg har oplevet refills der sprang pga vægten - især når det er bentonit-grus

så den ER smart… men KUN hvis man bruger en pr kattebakke…

[quote=Battlestar;497696]de er SUPER smarte - og da jeg havde 4 katte var den genial… nu har jeg 7 og så holdt den op med at være smart…

for så er den ganske enkelt ALT for lille… og om man har en pose man fylder hver dag eller om man har en litterlocker man tømmer hver dag - det er det samme… måske endda lidt mere arbejde med litterlockeren…

men til 4 katte eller mindre… go for it - der er den vindunderlig![/quote]

Jeg tror nu stadig, at den er smart med så mange katte, hvis man fx. tømmer bakke flere gange om dagen, så skal man jo ikke finde affaldsposer frem hver gang. Det gør mig ikke noget, at jeg skal tømme den en gang om dagen.

[quote=Battlestar;497702]enig - men det er uni-size…

og hvis den var større - så ville poserne ikke kunne holde… de kan lige præcis holde til vægten af det er kan være i nu - jeg har oplevet refills der sprang pga vægten - især når det er bentonit-grus

så den ER smart… men KUN hvis man bruger en pr kattebakke…[/quote]

Arh - Man kan godt strække den længere end én pr. kattebakke. Vi bruger én litterlocker til to kattebakker og det er intet problem. :slight_smile: Det kommer nok nærmere an på antallet af katte.

[quote=Battlestar;497702]enig - men det er uni-size…

og hvis den var større - så ville poserne ikke kunne holde… de kan lige præcis holde til vægten af det er kan være i nu - jeg har oplevet refills der sprang pga vægten - især når det er bentonit-grus

så den ER smart… men KUN hvis man bruger en pr kattebakke…[/quote]

Okay, det lyder ikke sjovt… At den sprang… Hvad med flere af dem så?

Og hvis man nu ikke kan bruge den, så kan man jo altid sætte den til salg igen herinde :smiley:

så er den smart - men pas på ikke at overfylde den - for poserne er ikke altid vildt stærke… det har jeg måttet erfare :S

Uden tvivl :rock:

Og hvis man synes, den skal tømmes for tit, kan man jo købe en til. Det ville jeg gøre i hvert fald. :slight_smile:

det ville være smart - det overvejede jeg også - men jeg har et pladsproblem for jeg skulle så i givet fald have mindst 2 før det var fixt hos os…

så jeg gik tilbage til skraldeposerne :S

men dengang jeg havde færre katte - der ELSKEDE jeg min litterlocker - jeg vil til hver en tid anbefale den !

[quote=Battlestar;497714]det ville være smart - det overvejede jeg også - men jeg har et pladsproblem for jeg skulle så i givet fald have mindst 2 før det var fixt hos os…

så jeg gik tilbage til skraldeposerne :S

men dengang jeg havde færre katte - der ELSKEDE jeg min litterlocker - jeg vil til hver en tid anbefale den ![/quote]

Ja, kan godt se, du har pladsmangel :tihi:

Vi har to - en til hver bakke.
Og vi har 5 katte.

[quote=PiaR;497717]Vi har to - en til hver bakke.
Og vi har 5 katte.[/quote]

det ville jeg også have - his jeg havde plads - det er en optimal løsning :slight_smile:

[quote=Battlestar;497714]det ville være smart - det overvejede jeg også - men jeg har et pladsproblem for jeg skulle så i givet fald have mindst 2 før det var fixt hos os…

så jeg gik tilbage til skraldeposerne :S

men dengang jeg havde færre katte - der ELSKEDE jeg min litterlocker - jeg vil til hver en tid anbefale den ![/quote]

Hvor er måtterne fra?

(Nu hvor Flemming ikke er hjemme, så skal jeg bare ha’ brugt en MASSE penge - måske skulle jeg købe et par katte mere :muhaha:)